قیمت حفاظ شاخ گوزنی | 09126040744

حفاظ شاخ گوزنی به دلیل دارا بودن شکل ظاهری خاص و تراکم آن یکی از بهترین محصولات حفاظتی می باشد که باعث جلوگیری از ورود سارقین به محل شما می شوند. قیمت این نوع حفاظ به عوامل مختلف بستگی دارد...

در این مقاله با مطالب زیر آشنا میشوید:

راهنمای صفر تا صد خرید حفاظ شاخ گوزنی

گروه تولیدی حفاظ اکبری از سال 1390 با استفاده از جدیدترین تجهیزات و نیروی کار متخصص اقدام به تولید حفاظ شاخ گوزنی در ابعاد مختلف نمود.

حفاظهای شاخ گوزنی که در این گروه تولیدی حفاظ اکبری تولید میگردد در ابعاد زیر تولید و روانه بازار شده است.

این نوع حفاظ یکی از پر فروش ترین و قدیمی ترین حفاظ های موجود در بازار بوده که از تعدادی میلگرد محکم و نوک تیز ساخته شده است. حفاظهای شاخ گوزنی در بین سایر حفاظ های موجود در بازار دارای بالاترین سطح ایمنی میباشد.این نوع حفاظ  از لحاظ زیبایی نسبت به سایر حفاظ ها جلوه بهتری به ساختمان شما داده و به همین دلیل انتخاب اکثر افراد جهت ایجاد ایمنی منازل و شرکت ها حفاظهای شاخ گوزنی میباشد.

اهمیت استفاده از حفاظ دیواری

امنیت از قدیم یکی از مهم ترین نیازهای بشر بعد از غذا و آب بوده است. امروزه با پیشرفت جامعه و روند رو به رشد جمعیت در کشورهای توسعه یافته نیاز به امنیت هم بیشتر شده است. یکی از مهم ترین جنبه های امنیت، حفاظ ایمنی خانه ها جهت جلوگیری از ورود سارقین به خانه ها است. حفاظ شاخ گوزنی به عنوان یکی از امن ترین روشهای جلوگیری از ورود سارقین به خانه محسوب میشود.

از این رو حفاظ شاخگوزنی به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهایی که از ورودی سارقین جلوگیری میکند به حساب می آید.در ادامه این نوشته قصد داریم تا در خصوص خرید حفاظ شاخگوزنی به شما آموزشهایی بدهیم.

ما به شما پیشنهاد میکنیم اگر دنبال حفاظ مناسب بری نصب روی دیوار هستید. حفاظ شاخگوزنی را انتخاب کنید. در این نوشته راهنمای مناسبی در خصوص خرید شاخ گوزنی به شما ارائه میدهیم. حفاظ شاخگوزنی همانطور که از قبل گفته شد. به دلیل نوع میگرد مورد استفاده، تراکم شاخهای تولید شده در این نوع حفاظ، و شکل ظاهری آن از امنیت زیادی برخوردار است.

 

مقالات مرتبط : راهنمای خرید حفاظ شاخ گوزنی در کرج.

 

حفاظ شاخ گوزنی،حفاط لیلیوم
نمونه حفاظ شاخ گوزنی

چرا حفاظ شاخ گوزنی؟

از بین همه حفاظ هایی که در بازار موجود می باشد.حفاظ شاخگوزنی یکی از ارزانترین و در عین حال پر کاربرد ترین نوع حفاظ می باشد.

کاربرد ای نوع حفاظ به دلیلی ارزانی آن نیست. بلکه کیفیت این نوع حفاظ نسبت به قیمت آن از ارزش بالایی برخوردار میباشد.

برخی حفاظ ها از لحاظ قیمتی از حفاظ شاخگوزنی قیمت بالاتری دارند. این نوع حفاظ ها از لحاظ شکل ظاهری از این نوع حفاظ  زیباتر هستند. ولی حفاظ شاخگوزنی یک نوع حفاظ پر کاربرد میباشد و همه جا قابل استفاده میباشد. روی دیوار ، روی درب حیاط و جاهایی که احتمال ورود سارقین به محل وجود دارد مورد استفاده قرار میگیرد.

در گروه تولیدی حفاظ اکبری انواع حفاظ شاخگوزنی تولید میشود. رنگ حفاظ شاخگوزنی هم میتوان بسته به شرایط تغییر داد. یعنی به عنوان مثال اگر رنگ دیوار حیاط یا درب حیاط کرمی رنگ میباشد. میتوان رنگ حفاظ شاخگوزنی را نیز کرمی در نظر گرفت. بنا بر این از لحاظ زیبایی محیطی به راحتی با محیط اطرافش میشه این نوع حفاظ رو هماهنگ کرد.

 

لزوم استفاده از حفاظ

امروزه برای امنیت منازل مسکونی و شرکت ها و کارخانه ها از ابزار های مختلفی استفاده میشود. که استفاده از حفاظ یکی از مطمئن ترین روش ها برای تامین امنیت منزل یا شرکت می باشد، یکی از انواع حفاظ ها که دارای امنیت بسیار زیادی میباشد. حفاظ شاخ گوزنی می باشد. این نوع حفاظ ها با ظاهر پیچ در پیچی که دارند مانع ورود افراد به داخل محوطه مورد نظر می شوند.

در مقاله قبل در خصوص تولیدات گروه تولیدی حفاظ اکبری توضیحاتی ارائه شد.در این مقاله قصد داریم تا در خصوص مطمئن ترین نوع حفاظ که تمام حفاظ شاخ گوزنی بوده و جزو تولیدات گروه تولیدی حفاظ اکبری نیز می باشد برای شما مطالبی عنوان کنیم.

 

زیبایی و امنیت بالا 

شاید تا به حال بارها و بارها نام نرده شاخ گوزنی یا حفاظ شاخ گوزنی را شنیده باشید. همانطور که از نام آن مشخص میباشد در ساخت این نوع حفاظ و نرده ها از شاخ های زیبا و پیچیده در هم گوزن الهام گرفته شده .

این نوع حفاظ ها و نرده ها کاربرد بسیار زیادی در برقراری و حفظ امنیت باغ ها، ویلاها، منازل و… دارند. این نوع حفاظ از نظر استحکام یکی از مقاوم ترین حفاظ های صنایع فلزی کاوه به شمار می آید. یکی از بارزترین ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی زیبایی آن میباشد. که به شدت در نما و ظاهر ساختمان ها تاثیر می گذارد.

حفاظ خارپشتی

حفاظ ها و نرده های شاخ گوزنی با نام های دیگری همچون حفاظ خارپشتی و حفاظ بوته خاری شناخته شده اند. این نوع حفاظ ها قابلیت رنگ پذیری دارند. و میتوان آنها را به رنگ دلخواه خود درآورد. در گروه تولیدی حفاظ اکبری شما میتوانید رنگ بندی محصول خود را به دلخواه انتخاب کنید. علاوه بر جنبه ی زیبایی، رنگ پذیری این حفاظ ها موجب بالا رفتن مقاومت آنها در برابر تابش نور خورشید و بارندگی می شود.

بیشتر بخوانید : قیمت نرده شاخ گوزنی دیواری در تهران.

قیمت حفاظ شاخگوزنی 

لیست قیمت انواع حفاظهای شاخ گوزنی در تراکم های مختلف را در زیر میتواندی مشاهده کنید.

 

                          ردیف      شرح خدمات و کالا                                  تراکم             شماره میلگرد      قیمت واحد هر متر (تومان)

1         شاخ گوزنی ارتفاع 70 سانتی متر          20 ردیف            9                      185

2        شاخ گوزنی ارتفاع 80 سانتی متر         20 ردیف             9                      185

3        شاخ گوزنی ارتفاع 90سانتی متر          20 ردیف             9                      197

4        شاخ گوزنی ارتفاع 100سانتی متر        20 ردیف             9                      203

5        شاخ گوزنی ارتفاع 110سانتی متر        20 ردیف             9                      203

6        شاخ گوزنی ارتفاع 120سانتی متر        20 ردیف             9                      216

 

یکی دیگر از مزیت های حفاظ شاخ گوزنی نصب سریع بدون نیاز به تخریب ساختمان یا دیوار میباشد. در گروه تولیدی حفاظ اکبری علاوه بر تولید این نوع حفاظ نصاب نیز به همراه محصول فروخته شده به محل مراجعه نموده. و بر اساس آخرین استانداردها شاخ گوزنی را نصب مینماید.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید حفاظ شاخ گوزنی در کردان کرج.

ایده اولیه تولید حفاظ 

حفاظ شاخ گوزنی  بر اساس الگو گرفتن از شاخ های در هم تنیده گوزن گرفته شده است. یکی از فاکتورهای اساسی در ایجاد  تیزی شاخ های گوزن بوده که بر همین اساس بخش های مختلف این نوع حفاظ پ نیز دارای تیزی مناسب میباشد. هر چه سن گوزن بیشتر شود میزان رشد شاخ های فرعی نیز بیشتر میشود.

بر همین اساس میزان تراکم شاخ ها نیز متفاوت میباشد. در گروه تولیدی حفاظ اکبری نیز  شاخ گوزنی بر همین اساس در تراکم های مختلف و بر اساس نیاز مشتری تولید میگردد.

فروش حفاظ نرده دیواری شاخ گوزنی در تهران و کرج.

چه عواملی در خرید این نوع حفاظ  موثر است؟

این نوع حفاظ  نسبت به سایر حفاظ ها دارای قیمت پایین تری است. ولی به دلیل قطعات کوچک و نوک تیز فراوان موجود در آن از امنیت بالایی نیز برخوردار است. این نوع نرده در ویلاهای با متراژ بالا یا در ساختمان هایی که میخواهند هزینه کمتری کنند گزینه مناسبی میباشد.
در ادامه به عوامل موثر در قیمت میپردازیم، همچنین راه های کلاهبرداری برخی از تولیدگنندگان سودجو برای کاهش قیمت انجام میدهند! تلاش ما ارائه بهترین قیمت در کنار بهترین امنیت میباشد و نمیخواهیم هر مولفه قربانی مولفه دیگر شود.

فاکتور های مهم تاثیر گذار در قیمت این نوع حفاظ :

  • ضخامت میلگرد.
  •  تعداد (تراکم).
  •  نوع جوش.
  •  ارتفاع.
  •  نوع رنگ و…

ضخامت میلگرد 

حفاظههای شاخ گوزنی با میلگردهای شماره 10،9،8 و 12 ساخته شده است که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند.بنابر این هرچه ضخامت میلگردهای مورد استفاده در تولید این نوع حفاظ  کمتر باشد.

قیمت تمام شده آن نیز کمتر خواهد بود.ما در گروه تولیدی حفاظ اکبری  تلاش میکنیم تا بهترین نوع میلگرد را به قیمت مناسب در تولید حفاظهای شاخ گوزنی به کار ببریم که در نهایت قیمت تمام شده محصولات ما نسبت به سایر رقبا قیمت پایین تر بوده و همچنین شاخ گوزنی تولید شده این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار است . در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این نوع حفاظ میتوانید به اینجا مراجعه کنید.

مناسب ترین میلگرد جهت تولید شاخ گوزنی میلگرد شماره 9 میباشد. که در صورت تمایل و خواست مشتری ما میتوانیم جهت تولید شاخ گوزنی از میلگرد با نمره بالاتر استفاده کنیم. که این مساله به طبع بر قیمت تمام شده شاخ گوزنی تولید شده تاثیر میگذارد.

حفاظ شاخ گوزنی
نمونه ای از حفاظ شاخ گوزنی

استعلام قیمت حفاظ نرده دیواری شاخ گوزنی در تهران را از شماره 09126040744 بگیرید.

 تراکم(تعداد) 

در حفاظ شاخ گونی منظور از تراکم شاخه ها نسبت تعداد ردیف های اصلی در طول مشخص میباشد. که استاندارد طول شاسی های حفاظ شاخ گوزنی به طور معمول 2متر است. روش تشخیص تراکم نرده ها شمردن میله های عمودی روی پروفیل (شاسی) میباشد. به طور قطع ضخامت میلگرد به عنوان تنها فاکتور مقاومت بررسی نمیشود. و یک شاخه به تنهایی مقاومت کافی ندارد ممکن است به راحتی خم و بریده شوند.

 

تراکم حفاظ شاخگوزنی چقدر باشد؟

با درنظر گرفتن تراکم مناسب و شکل هندسی چیدن شاخه ها در کنار هم میتوان استراتژی مناسبی برای مقاومت و تحمل و دفع فشار چید. زمانی که عرض حفاظ روی دیوار زیاد باشد باید موانع زیادی از میان برداشته شود. و در این صورت تردد از بالای دیوار عملا غیرممکن میباشد. معمولا تراکم این نرده را 8 الی 16 ردیف اصلی در هر شاخه در نظر میگیرند. که به وضوح هرچه تعداد ردیف های اصلی بیشتر باشد مقاومت بالاتر میرود همچنین قیمت بالا میرود.

به طبع هرچه ارتفاع و عرض حفاظهای شاخ گوزنی بیشتر باشد قیمت و امنیت بالاتر میرود و هرچه نرده ارتفاع کمتری داشته باشد قیمت و امنیت کمتر میشود و نسبت ارتفاع و عرض با امنیت رابطه مستقیم دارد. به طور معمول ارتفاع مورد استفاده در این نوع حفاظ 30 الی 140 سانتی متر میباشد و عرض این نرده 30 الی 75 سانتی متر میباشد.

حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی در حال نصب روی دیوار مجتمع مسکونی.

ایمنی حفاظ 

یکی از عوامل مهم در حفظ ایمنی خفاظ شاخ گوزنی جوش دوطرفه میله ها و کیفیت جوش به کار رفته در آن است. از قدیم یکی از بهترین روشهای اتصال دوجسم آهنی و ایجاد تراکم بین آنها استفاده از جوش بوده. ما نیز در گروه تولیدی حفاظ اکبری جهت ایجاد تراکم بیشتر و حفظ ایمنی بالاتر در تولید حفاظ شاخ گوزنی از جوش هاط دو طرفه استقاده میکنیم.

رنگ به کار رفته تولید حفاظ

یکی ازمهم ترین موارد رنگ آمیزی شاخ گوزنی رنگ آمیزی به صورت الکترواستاتیک  است. برخی تولید کننده ها پس از تولید ایننوع حفاظ اقدام به رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزنی تولید شده مینمایند که این مساله به دلیل احتمال وجود کثیفی در محیط جوشکاری شده از کیفیت رنگ آمیزی و دوام حفاظهای شاخ گوزنی تولید شده میکاهد. میبایست پی از تولید حفاظهای شاخ گوزنی و قبل از رنگ آمیزی تمام سطوح آن با فشار آب پاک سازی شده. و سپس اقدام به رنگ آمیزی نمایند. این موضوع در حفظ زیبایی و دوام حفاظهای شاخ گوزنی تاثیر فراوانی دارد.

حفاظ شاخ گوزنی
نمونه آماده نصب حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی
نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار باغ
حفاظ شاخ گوزنی
نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار منزل مسکونی
حفاظ شاخ گوزنی
آماده سازی محل برای نصب حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی آماده نصب با رنگ مشکی

 

مزایای حفاظ شاخ گوزنی ؟

این نوع حفاظ ها مزایای زیر را دارند:
• استحکام نسبتا بالا.
• نصب آسان و سریع.
•ایجاد امنیت بالا.
• زیبایی ظاهری.
• قیمت مناسب.

استجکام نسبتا بالا :

یکی از مهم ترین ویژگی های شاخ گوزنی دارا بودن استحکام مناسب میباشد. این نوع حفاظ به دلیل در هم تنیدگی شاخ های مختلف آن که با میلگرد شماره 9 ساخته میشود. دارای استحکام مناسبی میباشد.

نصب آسان و سریع :

شاخ گوزنی یکی از انواع حفاظی میباشد که زمان نصب آن روی دیوار نسبتا پایین بوده. گروه تولیدی حفاظ اکبری به همراه هر محصول نصاب دوره دیده جهت نصب حفاظ شاخ گوزنی به محل مشتری اعزام میکند.

ایجاد امنیت بالا :

حفاظهای شاخ گوزنی به دلیل تراکم بالا و شکل ظاهری  آن امنیت مناسب را برای محل زندگی یا مکانی که از حفاظهای شاخ گوزنی استفاده میکنید برقرار میکند. این نوع حفاظ در سایز و تراکم مختلف به خواست مشتری تهیه میشود. بنابر این شما میتوانید جهت ایجاد امنیت مکان خود از حفاظ شاخ گوزنی استفاده کنید.

زیبایی ظاهری:

حفاظهای شاخ گوزنی به دلیل نظم به کار رفته در تراکم ساخت آن از زیبایی خوبی بهرهمند میباشند. بنابر این اگر به دنبال حفظ امنیت اماکن خود در کنار حفاظ زیبایی میباشید حفاظ شاخ گوزنی گزینه مناسبی برای این امر میباشد.

قیمت مناسب :

از آنجایی که مواد اولیه تولید حفاظهای شاخ گوزنی تولید شده در گروه تولیدی حفاظ اکبری مستقیم از کارخانه تهیه می شود. همین امر به پایین آمدن قیمت حفاظهای شاخ گوزنی تولید شده در  گروه تولیدی حفاظ اکبری نسبت به سایر رقبا کمک بسیار زیادی کرده است.

اگر قیمت حفاظ سرنیزه برایتان مهم است مقاله را خوانده یا با شماره 09126040744 تماس بگیرید.

نکات مهم درباره  شاخ گوزنی 

بسیاری از منازل در شهرها و کلان شهرها از نوع آپارتمانی است. از این رو نصب شاخ گوزنی روی دیوار چنین ساختمان ها و منازلی که قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد. یکی از موارد تامین ایمنی این ساختمان ها به شمار میرود.قیمت شاخ گوزنی متفاوت میباشد. بر این اساس توصیه میکنیم برای نرده کشی روی دیوار از نوع شاخ گوزنی سراغ نرده هایی با قیمت پایین نروید. چرا که تراکم کم و وزن پایین ایمنی پایین را به همراه دارد.

هر چه در زمینه امنیت منزل خود هزینه کنید نوعی سرمایه محسوب میشود. همچنین نبود حفاظ دور دیوار بهتر از شاخ گوزنی بی کفیت محسوب میشود. زیرا در عین این که این گونه حفاظ ها امنیت منزل را تامین نمیکند. بلکه سبب ایجاد ظاهری بسیار نامطلوب هم برای منزل میشود. بنابر این در تهیه شاخ گوزنی توصیه میشود. که آن را از تولیدی های مطمعنی همچون گروه تولیدی حفاظ اکبری تهیه کنید.

 

ویژگی های مهم شاخ گوزنی

ازلحاظ امنیت ، قدرت و کارایی حفظ شاخ گوزنی نسبت به سایر حفاظ ها از ایمنی و کیفیت بالاتری برخورداد است. حفاظ های گوزنی باقابلیت رنگ‌پذیری که دارند قابلیت هماهنگ کردن با تمام رنگ ها و نماهای متفاوت ساختمان را داشته. تا در کنار برقراری امنیت، زیبایی خانه را افزایش دهد.پس میتوان زیبایی ظاهری را هم به قابلیت های شاخ گوزنی اضافه کرد.
باید به این نکته توجه داشت. که در کنار استفاده از تمام این حفاظ‌ها بالا بودن کیفیت قفل‌های درب اکاردئونی و حفاظ پنجره بسیار مهم است. پس دارا بودن قفل مخفی و استحکام بالا میتواند به ویژگی خاص این مدل حفاظ اضافه شود.

نرده اهنی یعنی دو مورد حفاظ و قفل‌های درب و پنجره تکمیل کننده همدیگر بوده. و با داشتن حفاظ‌هایی مقاوم و محکم مانند. حفاظ سر دیواری و بازدارنده در کنار یراق و قفل‌هایی باکیفیت بالا، میتوان از ورود دزد تا مقدار خیلی زیادی جلو گیری کرد. پس این مدل حفاظ ورود سارقین را به حد اقل می رساند.

راهنمای خرید

همان طور که میدانیم خانه محل آرامش بوده و باید در آن احساس امنیت داشت. چه زمانی که در خانه هستید باید امنیت منزل تأمین باشد. و چه زمان‌هایی که در آن حضور نداریم، به ‌طور نمونه زمانی که در سفر یا سرکار هستید و روزانه منزلتان در یک بازه زمانی خالی می‌باشد.

یکی از موضوعاتی که در موقع نبودن در خانه مطرح می‌شود. چک کردن خانه و اطلاع داشتن از وضعیت آن می‌باشد. وقتی اسم خانه به زبون می آید احساس امنیت و آرامش به ذهن هر فردی می‌آید و خانه خود باید از موارد خطر و عدم امنیت به دور باشد. تا بتواند برای افراد ساکن در آن نیز امنیت فراهم کند.

به کمک انواع حفاظ روی دیوار می‌توان امنیت خانه را برقرار نمود. ابزار حفاظتی همچون درب ضد سرقت و حفاظ‌ های گوناگون برای جلوگیری از ورود سارقین به داخل منزل مورد استفاده قرارمی گیرند.

راهنمای خرید حفاظ شاخ گوزنی دیواری در ورامین.

 حفاظ دیواری

با توجه به این موضوع که نرده حفاظ نسل اول در مقابل با {{درب آکاردئونی}} از نظر مهندسی طراحی نشده بودند. و نقاط ضعف زیادی داشتند و گذشت زمان ثابت کرده بود. که عملا این گونه حفاظ در مقابل حفاظهای شاخ گوزنی کارایی لازم را ندارند.  و همین مساله باعث شد تا تعداد زیادی از طراحان و مهندسان ساختمانی از حفاظ های  نسل دوم و سوم استفاده کنند .

 

انواع  شاخ گوزنی از نظر شکل

عناوین برخی از این نرده حفاظ های طراحی شده نسل دوم و سوم که توسط گره تولیدی حفاظ اکبری، عبارتند از:

 

نرده حفاظ های شاخ گوزنی یا حفاظهای شاخ گوزنی از جمله پرطرفدارترین نرده حصارهای روی دیوار بوده. که با توجه به اشکال موجود در طبیعت و پیروی از شکل شاخ های گوزن طراحی و توسط گروه تولیدی حفاظ اکبری تولید شده است .

حفاظهای شاخ گوزنی توانست نظرخریداران حفاظ روی دیوار، خصوصا متقاضیان نصب حفاظ در کشور ایران را جلب نموده. و گوی سبقت را از سایر نرده حفاظ ها که از نظر امنیتی در مورد ورود به ساختمان و محافظ دیوار ضعیف عمل کرده بودند. را ربوده و در نتیجه بسیار محبوب شد. حفاظهای شاخ گوزنی توانست محبوبیت قابل توجه ای در بین حفاظ ها پیدا کند.

 

ویژگی مهم 

حفاظ‌ها نیز دارای مدل‌های گوناگون هستند. که یکی از مقاوم‌ترین و درعین‌حال مهم ترین آن شاخ گوزنی می‌باشد. چرا که شاخ گوزنی به شکل قابل توجه و تراکم ویژه خود میتواند محیط خانه را امن سازد.
علاوه بر این، حفاظ روی دیواری به‌خوبی این دغدغه افراد را برطرف ساخت. شایذ زیبایی جزء خصوصیاتی باشد که می‌تواند بر روی هر فردی به‌طور مستقیم تأثیرگذار باشد و این مورد علاوه بر امنیت منازل مسکونی در تصمیمات فرد در خرید و فروش موثر باشد.

حفاظ شاخ گوزنی از تولیدات گروه تولیدی حفاظ اکبری بوده که قابلیت ارسال به همه شهرهای کشور را دارد.

1- به دلیل هزینه پایین یکی پر مصرف‌ترین مدل حفاظ در بین تمام حفاظ‌های بوته‌ای می باشد.

2-  به دلیل وجود انبوه شاخک با نوک‌های تیز و درهم پیچیده غیر قابل نفوذ بوده و امنیت مکان مورد استفاده را برقرار میکند.

3- با ایجاد نمای زیبای ساختمان ارزش فضا را بالا میبرد. و همچنین هماهنگ با نمای ساختمان رنگ آن قابل تغییر است.

4- درصورت خرابی هزینه تعمیر و نگهداری آن اندک است.

5- قابلیت نصب بر روی انواع متریال اعم از فلز، بتن و سنگ را دارد. و این یک مزیت بالا برای حفاظ شاخ گوزنی به حساب می آید.

6- قابلیت تقویت حفاظ در محل‌هایی که جای پا برای سارق وجود دارد. به این ترتیب که تراکم حفاظ را در آن منطقه افزایش داده میشود.

7- امکان ارسال حفاظ بوته‌ای (شاخ گوزنی) به تمامی‌نقاط کشور.

نکات قبل از خرید

تناسب حفاظ  با دیوار 

در صورتی که ارتفاع دیوار مورد نظر برای نصب این حفاظ از دو متر و نیم کمتر باشد. باید از حفاظ‌هایی که دارای ارتفاع یک متر هستند استفاده کنید.

عرض این حفاظ‌ها نیز برای دیواری که بین دو تا دو و نیم متر می‌باشد. باید حفاظ‌هایی دارای عرض بالای 50 سانتی‌متر استفاده شود. به دلیل این که هر اندازه عرض حفاظ افزایش پیدا کند موجب ایجاد تردد سخت تر می‌شود. و به این صورت هیچ سارقی نمی‌تواند بر روی دیواریهای کنار حفاظ حرکت کند همین موضوع امنیت را بیشتر می‌کند.

تناسب حفاظ  با نمای ساختمان :

در زمان {{درب آکاردئونی}} به متناسب بودن رنگ و کیفیت آن با نمای ساختمان توجه کنید. چرا که یکی از ویژگی حفاظ های شاخ گوزنی تولید شده. در گروه تولیدی حفاظ اکبری، انتخاب رنگ دلخواه در زمان تولید آن می باشد. بنابر این قبل از خرید حفاظ مورد نظر میتوانید حفاظ تولیدی شده را با رنگ دلخواه سفارش بدهید.

 

مزایای استفاده از نرده روی دیوار

نرده هایی مثل حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزار، حفاظ بوته ای، حفاظ نامنظم، حفاظ آبشاری روی دیوار نصب میشوند. اما لازم است بدانیم مزیت هرکدام چیست ؟

 

۱-غیر قابل نفوذ بودن به دلیل داشتن شاخک ها ی پیچ در پیچ و نوک تیز.

2- ایجاد ارزش زیبایی برای ساختمان به دلیل همسان بودن رنگ و معماری فضا.

3- حفاظ استجکام و دوام در همه شرایط آب و هوایی. چه در مناطق شرجی جنوب و یا حتی در مناطق سرد شمال شرق کشور.

توجه:اگر از رنگهای الکترواستاتیک استفاده شود درصد پوشش دهی رنگش نیز تا ۵۰% افزایش پیدا میکند. قبل از خرید میتوانید سفارش رنگ الکترو استاتیک بدهید.

4- تهیه و نصب آن علاوه بر ایجاد امنیت ارز لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه است.

5- هزینه نگهداری بسیار پایینی دارد.

6- امکان کم کردن یا اضافه کردن حجم یا تعداد شاخ ها به دلخواه.

7-امکان نصب سریع و آسان در هر بخشی از ساختمان.

 

نکات مهم نرده شاخ گوزنی

 

در ادامه این نوشته قصد داریم راهنمای خرید حفاظ شاخ گوزنی را برای شما شرح دهیم. در نوشته های قبلی راهنمای خرید {{درب آکاردئونی}} مناسب را به شما نشان دادیم. همچنین به شما نشان دادیم که چگونه یک حفاظ مناسب را انتخاب کنیم.

اگر نمیدانید {{درب آکاردئونی}} چیست و میخواهید با این مدل درب آشنا بشوید توصیه میکنیم تا مقاله ما را در خصوص اینکه {{درب آکاردئونی}} چیست را حتما مطالعه کنید.

حفاظ شاخ گوزنی را از کجا بخریم ؟

یکی از دغدغه افرادی که به دنبال حفاظ مناسب میگردند این است که حفاظ مناسب کدام است. و حفاظ مناسب را از کجا تهیه کنیم؟

ما در گروه تولیدی حفاظ  اکبری تمام تلاش خود را میکنیم تا محصولاتی با کیفیت و با دوام با نازلترین قیمت را در اختیار مشتریان بگذاریم. در کنار تولید شاخ گوزنی محصولاتی نظیر:

و سایر محصولات دیگری از این گروه تولیدی شده و روزانه روانه بازار های مصرف داخل استانی و خارج استانی میگردد.

 

پیشنهاد ما در خرید  ؟

ما به شما پیشنهاد میکنیم اگر دنبال حفاظ مناسب بری نصب روی دیوار هستید. شاخ گوزنی را انتخاب کنید.  به دلیل مدل میگرد مورد استفاده، تراکم شاخ های تولید شده در این مدل حفاظ، و شکل ظاهری آن از امنیت زیادی برخوردار است. پیشنهاد میکنیم در صورتی که حفاظ شاخ گوزنی مورد تایید شما است . آن را از گروه تولیدی حفاظاکبری تهیه کنید. چرا که مواد اولیه این محصول مستقیم از کارخانه تیه میشود. و این موضوع بر کاهش قیمت تمام شده آن تاثیر فراوان میگذارد.

این مدل حفاظ  در تراکم های مختلف تهیه میگردد. انواع تراکم دلخواه و رنگ دلخواه را میتونید از مجموعه ما تهیه کنید. قبل از خرید میتوانید رنگ دلخواه را انتخاب نموده تا ما حفاظ شاخ گوزی با ارتفاع،تراکم و رنگ دلخواه برای شما تولید کنیم.

بعد از خرید نصابان مجموعه ما در کمترین زمان ممکنه به محل اعزام شده و حفاظ مورد نظر ار با بالاترین کیفیت نصب و تحویل شما میدهند.

خرید حضوری

اگر قصد داری حفاظ شاخ گوزنی بخری لازمه قبل از خرید به این نکاتی که میگم توجه کنی.آخر مقاله میتونی لینک مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی رو ببینی.

قبل از هرچیزی باید بدونی که حفاظ شاخگوزنی رو میخوای روی چه دیواری نصب کنی. و ارتفاع دیوار رو مد نظرت قرار بدی. ارتفاع دیواری که حفاظ شاخ گوزنی روش نصب میشه اهمیت داره.

دوم باید توجه کنید که روی دایوار محل عبور کابل برق یا تلفن نباشه که موقع نصب حفاظ شاخگوزنی به مشکل بر میخوری.

سوم متراژ دیواری که میخوای حفاظ شاخگوزنی روش نصب کنی. بر اساس متراژی که میخوای شاخگوزنی رو روش نصب کنی و تراکمی که میخوای داشته باشه قیمت حفاظ شاخگوزنی که قراره بخری و نصب کنی فرق داره.

 

 خرید غیر حضوری

اگه خارج از تهرانی اصلا نگران نباش. ما حفاظ شاخ گوزنی رو به هر نقطه از ایران که بخوای ارسال میکنیم. ما با باربری مهم در تهران قرار داد داریم( باربری بشکن بار یکی از باربری هایی است که ارسال بار را برای ما به شهرستانها انجام میدهد) . به محص اینکه حفاظ شاخگوزنی خودت رو انتخاب کردی و خرید کردی. همون روز از طریق کامیون های مخصوص حمل حفاظ شاخگوزنی ارسال میکنیم.

توجه داشته باش که ما به دلیل اینکه مواد اولیه رو ارزون تهیه میکنیم و خودمون تولید کننده هستیم به همین دلیل قیمت نهایی همه محصولات ما از بقیه ارزون تر هست. ما علاوه بر حفاظ شاخگوزنی ،درب آکاردئونی ،حفاظ سرنیزه ،حفاظ لیلیوم،درب حیاط و درب انباری تولید میکنیم.

 

 

حفاظ شاخ گوزنی
نمونه از حفاظ شاخ گوزنی تولید شده با رنگ سفید

 

حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی آماده نصب

 

انواع حفاظ نرده شاخ گوزنی 

بعضی از این حفاظ شاخ گوزنی که در تولیدی حفاظ اکبری تولید مشوند را  نسل دوم و سوم  میگویند.

در زیر این نوع حفاظ ها رو مشاهده میکنید :

نرده حفاظهای شاخ گوزنی یا حفاظهای شاخ گوزنی از جمله پرطرفدارترین نرده های هستند که روی دیوار نصب میشوند. مبنا و الگوی ساخت این نوع حفاظ شاخ های گوزن است.

دلیل پرطرفدار نرده شاخ گوزنی

حفاظه شاخ گوزنی توانسته است نظرخریداران حفاظ ، خصوصا متقاضیان نصب حفاظ در کشور ایران را جلب نموده. و گوی سبقت را از سایر نرده حفاظ ها که از نظر امنیتی در مورد ورود به ساختمان و محافظ دیوار ضعیف عمل کرده بودند. را ربوده و در نتیجه بسیار محبوب شد. حفاظهای شاخ گوزنی توانست محبوبیت قابل توجه ای در بین حفاظ ها پیدا کند.

به طور کلی حفاظ های مختلفی وجود دارند که برای حفاظ امنیت روی دیوار نصب میشوند. این حفاظ ها در اندازه ،تراکم و انواع مختلفی تولید میشود. در ادامه این نوشته شما را با انواع حفاظ شاخ گوزنی آشنا میکنیم.

 

شاخ گوزنی طرح F

همانطوری که از نام این مدل حفاظ مشخص است. شکل ظاهری آن به F انگلیسی شبیه است. وظیفه حفاظ دیوار جلوگیری از نفوذ افراد غیر مجاز به محیط مجتمع مسکونی، باغ ، ویلاها و… است.

حفاظ شاخ گوزنی طرح F یکی از محصولات گروه تولیدی حفاظ اکبری است. این گروه تولیدی با تولید انواع حفاظ شاخگوزنی سهم مهمی در نیاز بازار برای حفاظ شاخ گوزنی دارد.

یکی از ویژگیهای خوب مدلهای مختلف حفاظ شاخ گوزنی عمر طولانی و کیفیت ساخت آنها است. شما یکبار حفاظ شاخگوزنی را روی دیوار نصب میکند. و یک عمر از ایمن بودن محیط لذت میبرید.

 

انواع حفاظ شاخ گوزنی
نمونه عکس حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع متفاوت

امنیت بالای این نوع حفاظ باعث شده است تا اکثر افراد تمایل به نصب این مدل حفاظ  داشته باشند.

 حفاظ شاخ گوزنی
رنگ آموزی متفاوت حفاظ شاخ گوزنی سفارش مشتری

حفاظ لیلیوم

{{درب آکاردئونی}} را میتوان گفت یکی از امن ترین انواع حفاظ موجود در بازار است. ارتفاع و تراکم این نوه حفاظ بسته به نیاز مشتری قابل تغییر است. هر چقدر تراکم {{درب آکاردئونی}} بیشتر باشد امنیت آن بیشتر است.

متدوالترین ارتفاع برای حفاظ شاخ گوزنی بین 80 سانت تا 120 سانت است. که بر حسی مدل دیوار و نیاز مشتری کم یا زیاد میشود.

 

 حفاظ شاخ گوزنی
نمونه حفاظ شاخ گوزنی نصب شده روی دیوار حیاط

جهت خرید و نصب انواع حفاظ شاخ گوزنی میتوانید با شماره 09126040744 تماس بگرید.

حفاظ بوته ای خار دار

یکی دیگر از انواع حفاظ شاخ گوزنی {{درب آکاردئونی}} خاردار است. این مدل حفاظ از جمله ابتدایی ترین مدل حفاظ به شمار میرود. روند تولید این نوع حفاظ بسیار شبیه حفاظشاخ گوزنی است.

تراکم و ارتفاع {{درب آکاردئونی}} بسته به نیاز مستری و محل استفاده قابل تغییر است.

انواع حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی

یکی از مواردی که در قیمت تمام شده این مدل حفاظ تاثیر زیادی دارد.

حفاظ نیزار

تنوع در نیازهای افراد جامعه باعث شده است تا نیاز برای تولید انواع حفاظ شاخگوزنی  نیز افزایش پیدا کند.

یکی دیگر از انواع حفاظ شاخگوزنی حفاظ نیزار است. این حفاظ دارای ظاهری زیبا است. مدل جوشکاری این حفاظ میتواند هم با جوشco2 باشد هم با جوش الکترود.

 

انواع حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی نصب شده روی دیوار

طبیعتا جوشکاری با جوش co2 باعث کیفیت بهترو و دوام بیشتر این نوع حفاظ میشود. و قیمت آن نیز نسبت به جوش الکترود بیشتر است.

حفاظ شاخ گوزنی
استفاده از حفاظ شاخ گوزنی برای پوشش کامل دیوار

این مدل حفاظ در مقایسه با سایر حفاظ ها از ایمنی خوبی برخوردار است.

حفاظ شاخ گوزنی
نصب حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار

 

افزایش امنیت نرده حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی به عنوان یکی از امن ترین انواع حفاظ دیوار است. از حفاظ دیوار جهت جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز مثل سارقین به خانه از طریق دیوار استفاده میشود. حفاظ شاخگوزنی به دلییل شکل ظاهری و تراکم که دارد باعث میشود تا کسی نتواند از طریق دیوار وارد حیاط منظرل شما بشود.

از طرفی نوک تیز این نوع حفاظ باعث میشود حتی حیوانات نتوانند از طریق این مسیر به محیط خانه وارد شوند. بنابر این با توجه به ویژگی این نوع حفاظ  باید در خرید حفاظ شاخگوزنی دقت کافی را داشت.

حفاظ ها انواع مختلفی دارند. یکی از معروف ترین آنها حفاظ شاخگوزنی است. مدل  مختلف این حفاظ در همین مقاله میتوانید مشاهده کنید. بر اساس نیاز و محیط استفاده رحفاظ به کار رفته متفاوت است.

یعنی قبل از خرید حفاظ شاخگوزنی باید ارتفاع دیواری که قرار است این حفاظ روی آن نصب میشود را به کارشناسان گروه تولیدی حفاظ اکبری ارائه بدهید.چون ارتفاع حفاظ شاخ کوزنی بر اساس ارتفاع دیوار مشخص میشود. پی هرچقدر ارتفاع دیوار شما کمتر باشد باید از حفاظ شاخ گوزنی استفاده کنید که ارتفاع بیشتری دارد.

شاخگوزنی در محیط روستایی و شهری

اگر در محیط شهری زندگی میکنید یا روستایی باز مدل استفاده از حفاظ شاخگوزنی متفاوت است. چون در فضاهای روستایی امکان تردد حیوانات مختلف بیشتر است لذا باید با هماهنگی کارشناسان گروه تولیدی حفاظ اکبری از حفاظ شاخ گوزنی استفاده کنید که تراکم آن بالا باشد.

حفاظ شاخ گوزنی
نمونه حفاظ شاخ گوزنی با تراکم کم آماده نصب

نرده  شاخ گوزنی در محیط های شهری 

در محیط های شهری به دلیل ارتفاع بیشتر دیوار حیاط ها نیاز به حفاظ شاخگوزنی با ارتفاع زیاد نیست. ولی باید تراکم این حفاظ بالا باشد. تراکم بیشرت امنیت بیشتری به خانه شما هدیه میدهد.

رنگ بندی این وع حفاظ هم کاملا سلیقه ای است. در صورتی که میخواهید حفاظ شاخ گوزنی را به رنگ دلخواه تغییر دهید. که با محیط حیاط شما و رنگ نما هماهنگ باشد میتوانید سفارش رنگ امیزی به رنگ دلخواه را نیز به کارشناسان فروش گروه تولیدی حفاظ اکبری بدهید.

 

حفاظ شاخ گوزنی
نصب حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار و استجکام پایه آن با جوشکاری

آشنایی با حفاظ سرنیزه

یکی دیگر از محصولاتی که جهت ایمنی اماکن و ساختمان های مسکونی به کار برده میشود حفاظ سرنیره می باشد. این حفاظ به طور کلی در سه مدل تهیه میشود.

حفاظ سرنیزه تک نیزه

در این نرده آهنی روی دیوار حیاط شما تنها یک نیزه عمودی خواهید داشت. که جهت نیزه آن نیز به سمت بالا است. میله افقی در تراکم  دلخواه برای محکم تر کردن این حفاظ به فاصله های مساوی روی آن قرار گرفته و ارتفاع آن برحسب مورد نیاز متغیر است که شما قبل از تهیه آن میتوانید ارتفاع مورد نظر خود راجهت تهیه سفارش بدهید. نرده سرنیزه ای تک نیزه یکی از پرکاربردترین و در واقع پرطرفدارترین حفاظ روی دیوار امکن مسکونی و ساختمانها می باشد. این نرده آهنی محافظ هم از نظر عرضی و هم از نظر ارتفاعی سطح امنیتی بالایی برای دیوار حیاط خانه شما ایجاد خواهد کرد. هیچ راهی برای عبور از آن وجود ندارد و یکی از مزیتهای اصلی این نوع نرده آهنی، زیبایی و جذابیت موجود در آن است.

شاخ گوزنی مدل سرنیزه دو نیزه

همانطوری که از نام آن پیداست نرده دو نیزه سرنیزه ای از دو نیزه تشکیل شده . این دو نیزه مانند سرستون های دو طرفه به دو سمت جلو و عقب خمیدگی پیدا کرده اند. در واقع این طرح از نرده آهنی سرنیزه ای باعث می شود که امکان عبور و مرور از روی آن از هر دو طرف داخل و خارج به صفر برسد و امنیت بالایی برای اماکن مورد استفاده به ارمغان بیاورد.

امنیت فوق العاده این نرده آهنی باعث می شود در بسیاری از مناطق امنیتی و نظامی مورد استفاده قرار بگیرد. شکل ظاهری نرده آهنی سرنیزه ای دو نیزه همان زیبایی تک نیزه را در خود داشته و با برخی ترفندها و جزئیاتی که بستگی به تجربه و مهارت سازنده آن خواهد داشت، می تواند کمی زیباتر و جذاب تر نیز باشد. در گروه تولیدی حفاظ اکبری این حفاظ نیز تولید میگردد.

می توان این حفاظ سرنیزه ای ترکیبی از دو مورد قبل دانست. یعنی ترکیب حفاظ سرنیزه تک نیزه ای و حفاظ سرنیزه دو نیزه ای .در واقع نرده سرنیزه ای سه نیزه علاوه بر داشتن تک نیزه رو به بالا، دو نیزه مدل دوم را نیز به دو جهت مختلف همزمان دارد.این نوع حفاظ نیز دارای امنیت بسیار بالایی می باشد و هیچ راه عبوری از این نرده آهنی دیوار حیاط وجود نداشته و آن را می توان یکی از امن ترین و حتی بهترین انواع نرده آهنی روی دیوار عنوان کرد. این حفاظ را میتوان در ارتفاع های مختلف تهیه کرد. و همچنین میتوان به سفارش مشتری در رنگ های مختلف تهیه گردد.

در زیر تلاش میکنیم تا شما را با انواع مدل های آن آشنا کنیم. تصاویر انواع حفاظ سر نیزه در زیر میتوانید ببینید.

 

حفاظ مارال

اگر همچنان این سوال ذهن شما را به حود مشغول کرده که بهترین مدل حفاظ شاخ گوزنی کدام میباشد؟ ادامه این مطلب را حتما مطالعه کنید.

یکی از دیگر محصولاتی که در گروه تولیدی حفاظ اکبری تولید میشود حفاظ مارال بوده. حفاظ مارال به خاطر شکل ظاهری که دارد علاوه بر برقرای ایمنی اماکن و محل استفاده شده زیبایی خاصی به مکان مورد نظر می بخشد. این گروه تولیدی علاوه بر تولید حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ آکاردئونی({{درب آکاردئونی}}) ، حفاظ پنجره، درب پارکینگ و حفاظ سرنیزه سایر محصولات ایمنی را در حفاظت از ساختمان ها و اماکن مسکونی شما تولید میکند.

اگر تا به حال از حفاظ شاخ گوزنی یا حفاظ مارال جهت برقراری ایمنی دیوار و محیط اماکن مسکونی و ساختمانها استفاده نکرده اید. توصیه میکنیم تا جهت تهیه حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ مارال به گروه تولیدی حفاظ اکبری اعتماد کرده و با کارشناسان فروش این مجموعه جهت تهیه حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ مارال تماس بگیرید.

در بالا نمونه ای از حفاظ شاخ گوزنی را در تصاویر به شما نشان دادیم. در زیر میتوانید نمونه ای از حفاظ مارال را مشاهده کنید.

حفاظ شاخ گوزنی مدل مارال
مدل شاخ گوزنی مارال آماده ارسال و نصب برای مشتری
حفاظ شاخگوزنی مدل مارل
حفاظ شاخگوزنی مدل مارل آماده نصب
حفاظ شاخ گوزنی طرح مارال
حفاظ شاخ گوزنی طرح مارال آماده نصب

مزایای استفاده از نرده روی دیوار

مثل حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزار، حفاظ بوته ای، حفاظ نامنظم، حفاظ آبشاری  چیست ؟

۱-غیر قابل نفوذ بودن به دلیل داشتن شاخک ها ی پیچ در پیچ و نوک تیز.

۲- ایجاد ارزش زیبایی برای ساختمان به دلیل همسان بودن رنگ و معماری فضا.

۳- حفاظ استجکام و دوام در همه شرایط آب و هوایی. چه در مناطق شرجی جنوب و یا حتی در مناطق سرد شمال شرق کشور.

توجه:

اگر از رنگهای الکترواستاتیک استفاده شود درصد پوشش دهی رنگش نیز تا ۵۰% افزایش پیدا میکند. قبل از خرید میتوانید سفارش رنگ الکترو استاتیک بدهید.

۴- تهیه و نصب آن علاوه بر ایجاد امنیت ارز لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه میباشد.

۵- هزینه نگهداری بسیار پایینی دارد.

۶- امکان کم کردن یا اضافه کردن حجم یا تعداد شاخ ها به دلخواه.

۷-امکان نصب سریع و آسان در هر بخشی از ساختمان.

 

حفاظ شاخ گوزنی چه کاربرد هایی دارد؟

یکی از مهمترین ویژگی های نرده شاخ گوزنی تراکم بالای آن بوده که این تراکم مانع عبور افراد از لا به لای نرده ها می شود. به همین علت بوده که این نرده ها از امنیت بالایی برخوردار هستند. گروه تولیدی حفاظ اکبری از آهن های کاملا نو و مستحکم برای ساخت این نوع حفاظ استفاده می کند. و همین امر باعث کیفیت مضاعف این حفاظ ها می شود.

شما می توانید قبل از طراحی و اقدام به ساخت این حفاظ ها، انتظارات و خواسته هایتان را با مشاورین ما در میان بگذارید تا در طراحی و ساخت انواع حفاظ اعمال شود. چرا که پس از ساخت امکان تغییر وجود ندارد. شاید برایتان جالب باشد تا بدانید استفاده نصب نرده های شاخ گوزنی بسیار سریع و آسان توسط نصابان این مجموعه  انجام می شود.

این حفاظ ها دارای مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه هستند بنابراین امکان خم کردن یا آسیب دیدن حفاظ های شاخ گوزنی پس از نصب وجود ندارد و باعث افزایش ایمنی مکان مورد نظر میگردد.

تولیدات گروه تولیدی حفاظ اکبری

ما در گروه تولیدی حفاظ شاخگوزنی اکبری تمام تلاش خود را میکنیم تا محصولاتی با کیفیت و با دوام با نازلترین قیمت را در اختیار مشتریان بگذاریم. در کنار تولید حفاظ شاخگوزنی محصولاتی نظیر:

1- {{درب آکاردئونی}}.

2- حفاظ سرنیزه.

3- {{درب آکاردئونی}}.

4- حفاظ پنجره.

5- درب انباری.

و سایر محصولات دیگری از این گروه تولیدی شده و روزانه روانه بازار های مصرف داخل استانی و خارج استانی میگردد.

 

سوالات متداول :

انواع تراکم حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی در تراکم های مختلف تولید میشود. انواع تراکم حفاظ شاخگوزنی تراکم 8، 10 ،12 و 15 ردیفه است . در گروه تولیدی حفاظ اکبری انواع تراکم حفاظ شاخگوزنی تولید میشود.

با تراکم های مختلفی از جمله 8 ردیفه 10 ردیفه 12 ردیفه و در شلوغ ترین حالت 15 ردیفه ساخته میشود.

حفاظ شاخ گوزنی چگونه نصب میشود؟

حفاظ شاخگوزنی قابلیت نصب بر وری هر دیوار با هر ارتفاعی دارد.  به طور معمول با استفاده از پایه های فلزی به دیوار متصل میشود که هم استحکام حفاظ را بالا می برد هم طول عمر آن را افزایش می دهد.

نحوه خرید اینترنتی یا تلفنی حفاظ شاخ گوزنی چگونه میباشد؟

جهت {{درب آکاردئونی}} یا سایر محصولات گروه تولیدی اکبری  با شماره 09126040744 – 09338090836 تماس گرفته و قیمت حفاظ شاخگوزنی و سایر محصولات را استعلام بگیرید.

آیا حفاظ شاخ گوزنی ایمنی لازم را دارد؟

حفاظ شاخگوزنی به دلیل داشتن تراکم بالا و شکل ظاهری آن میتواند یکی از مهم ترین محصولات در جلوگیری از ورود سارقین به محل زندگی یا شرکت شما باشد.تراکم حفاظ شاخ گوزنی قابل تغییر بوده به همین دلیل برای همه سلیقه ها انواع مختلف حفاظ شاخگوزنی موجود است.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی به چه عواملی بستگی دارد؟

از آنجایی که حفاظ شاخگوزنی از آهن ساخته شده است بنابر این قیمت حفاظ شاخگوزنی تا حدود زیادی به ضخامت میلگرد و مقدار آهن به کار رفته در آن بستگی دارد. بنابر این حفاظ های شاخ گوزنی با تراکم بالاتر قیمت بالاتری دارند و حفاظ های شاخ گوزنی که تراکم پاین به دلیل استفاده کمتر از آهن در آن قیمت کمتری دارند.

آیا محصولات گروه تولیدی حفاظ اکبری دارای گارانتی می باشند؟

تمام محصولات تولید شده در گروه تولیدی حفاظ اکبری شامل حفاظ شاخگوزنی ،درب آکاردئونی ،حفاظ سرنیزه و … تماما با گارنتی و ضمانت نامه کیفیت و قیمت به مشتری عرضه میشود. در صورتی که حفاظ شاخگوزنی خریداری شده از گروه تولیدی حفاظ اکبری به هر دلیلی دچار شکستگی یا زنگ زدگی یا هر ایراد دیگری شود ما خود را ملزم به رفع ایراد یا تعویض آن میدانیم.

 

آیا برای محصولاتی مثل حفاظ شاخ گوزنی میتوان نمایندگی گرفت؟

بله ، در صورت داشتن شرابط نمایندگی محصولات گروه تولیدی حفاظ اکبری در هر شهرستانی که هستید میتوانید با شماره های ما تماس بگیرید و شرایط دریافت نمایندگی را از کارشناسان ما بپرسید.

 

تلفن تماس: 09126040744

آدرس گروه تولیدی حفاظ اکبری: تهران، انبار آهن شادآباد ، انتهای بلوار بهار ، نرسیده به چراغ قرمز گروه تولیدی حفاظ اکبری

 

53 Responses

  1. بنده در دماوند ویلا دارم شما برای این منطقه هم حفاظ شاخ گوزنی تولید میکنید؟
    نمایند ای دارید که اینجا حفاظ شاه گوزنی بفروشه ؟

    1. با سلام
      شما میتونید درب آکاردئونی رو در شاد آباد خریداری کنید.
      ما در این گروه تولیدی آماده ارائه بهترین خدمات به شما هستیم.

    1. با سلام
      اگر به دنبال قیمت درب آکاردئونی در شادآباد هستید میتونید با شماره 09126040744 گروه تولیدی حفاظ اکبری تماس بگیرید.

  2. من تو شهر کرج زندگی میکنم و قصد دارم حفاظ شاخ گوزنی رو به صورت تلفنی ازتون خریداری کنم. روش ارسال و نصب رو لطفا توضیح بدین. حفاظ شاخ گوزنی رو خودتون نصب میکنید یا نصاب رو حداگانه خودم پیدا کنم؟

    1. برای خرید حفاظ شاخ گوزنی میتونید به دو صورت اقدام کنید.
      خرید حضوری یا خرید تلفنی .
      برای خرید حضوری به آدرس دفتر فروش گروه تولیدی حفاظ اکبری مراجعه کنید.
      برای خرید تلفی میتونید با شماره 09126040744 تماس بگیرید. هر سوالی در خصوص نوع حفاظ شاخ گوزنی ، رنگ حفاظ و ارتفاع اون رو میتونید هر ساعتی از ما بپرسید.

  3. خونه که ما زندگی میکنیم ویلایی هست. این خونه هرچند وقت یکبار مورد سرقت واقع میشه. به نظر شما چه نوع حفاظ دیواری بخرم که بتونم ایمنی خونه رو بالا ببرم؟

    1. خونه های ویلایی که در محیط های غیر امن هستند بهترین گزینه اینه که با حفاظ شاخ گوزنی میشه امنیت اون رو تا حد زیادی برقرار کرد.
      حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع حفاظ است که با تراکم و ارتفاع مختلف روی دیوار نصب میشه. برای نصب حفاظ شاخ گوزنی هم پایه های فلزی روی دیوار با قوطی ساخته میشه و در فاصله خیلی کم به دیوار نصب میشه. به این صورت میشه دیوار رو کاملا ایمن کرد.و از ورود سارقین به منزل جلوگیری کرد.

  4. سلام و درود برشما
    من برای حیاط خودم حفاظ دیواری تهیه کردم. حفاظ شاخ گوزنی که خریداری کردم بعد از مدتی دچار زنگ زدگی شده و رنگ پریدگی ایجاد شده. شما برای رنگ حفاظ شاخ گوزنی چه توصیه ای دارید؟
    آیا میشه بعد از نصب حفاظ شاخ گوزنی اون رو رنگ کر؟

    1. نوع رنگ حفاظ شاخ گوزنی یکی از موارد مهم در زمان تولید این نوع حفاظ است. از آنجایی که این نوع حفاظ در محیط بیرون استفاده میشه باید از رنگ ها و پوشش های ضد آب استفاده بشه. البته اگر بخواهید از رنگ ها و عایق های نانو استفاده کنید که کاملا ضد آب هست نحوه رنگ آمیزی اون متفاوت هست . ولی به طور کلی رنگی آمیزی حفاظ شاخ گوزنی باید در اتاق رنگ و با دستگاه مخصوص انجام بشه . بعد از رنگ آمیزی باید یه لایه نهایی مجدد روی اون رنگ زده بشه. به این صورت حفاظ شاخ گوزنی در مقابل آب کاملا مقاوم میشه.

  5. روی سخنم با برخی تولید کننده های حفاظ شاخ گوزنی هست.
    برخی متاسفانه از سادگی مردم سوء استفاده میکنن. زمانی که یه نفر جهت خرید حفاظ شاخ گوزنی مراجعه میکنه یه نوع حفاظ بهش نشون میدن و زمانی که حفاظ شاخ گوزنی دست مشتری میرسه یه نوع دگه هست.
    بعضی از این تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی متاسفانه زمان تحویل کالا خیلی به تعهد خودشون عمل نمیکنن.
    ولی من با چندین تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی تهران برخورد داشتم و باهاشون معامله کردم. به نظرم منصف ترین و متعهد ترینشون همین گروه تولیدی آقای اکبری هست.
    وقتی بهشون زنگ میزنی یا مراجعه میکنی ایقد با حوصله انواع حفاظ شاخ گوزنی رو بهت معرفی میکنن و با حوصله بهت مشاوره میدن که واقعا لذت میری. خواستم از همینجا اعلام کنم دوستانی که قصد خرید حفاظ شاخ گوزنی رو دارن حتما از گروه تولیدی حفاظ اکبری خریداری کنن.

    1. ممنون از ابراز محبت شما.
      ما تملاش میکنیم تا رضایت مشتری را در خرید محصولاتی مثل حفاظ شاخ گوزنی در اولویت قرار دهیم.
      اینکه تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم بسیار خرسندیم.

  6. من قبل از اینکه حفاظ شاخ گوزنی آشنا بشم دیوار روی دیوار خونم سیم خاردار کشده بودم. مشکلی که حفاظ های سنتی دارن اینه که به راحتی میشه اونا رو شکست و یا از بین برد.
    از وقتی حفاظ شاخ گوزنی تهران رو خریدم خیالم راحت شد. ایمنی بالای این نوه حفاظ باعث شده تا نگران ورود افراد غیر مجاز نشم.
    یکی دیگه از ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی اینه که به راحتی نصب میشه . در کمترین زمان و با سرعت تونستم اونو روی دیوار نصب کنم . البته کار نصب حفاظ شاخ گوزنی رو دوستان گروه تولیدی حفاظ اکبری کشیدن که مهارت نصب رو به خوبی بلد بودن.
    به نظر من بهترین نوع حفاظ که باعث میشه خونتون کاملا امن بشه . حفاظ شاخ گوزنی است. چون تعداد مدل های این نوع حفاظ دیوار زیاد هست به راحتی میتونید هر مدل با هر ارتفاعی انتخاب کنید.

    1. حقیقت اینه حفاظ شاخ گوزنی یکی از امن ترین نوع حفاظ دسوار هست. به راحتی با حفاظ های سنتی رقابت میکنه .
      مزایای زیادی که داره اونو نسبت به سایر رقبا متمایز کرده.

  7. به نظرم بهترین تولید کننده انواع حفاظ در بین حفاظ شاخ گوزنی تهران گروه تولیدی حفاظ اکبری هست. تنوع محصولات حفاظ شاخ گوزنی تهران ، انواع حفاظ دیوار ، حفاظ مارال و سایر حفاظ ها باعث شده تا این گروه تولیدی نسبت به سایر رقبا در رتبه بالاتری باشه.
    قیمت حفاظ شاخ گوزنی در این گروه تولیدی نسبت به سایر تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی پایین تر هست. به جرات میشه گفت شاخ گوزنی که در این گروه تولیدی تولید میشه دارای کیفیت بسیار بالاتر نسبت به سایر رقبا هست.
    خواستم اینو بگم تا دوستانی که قصد خرید حفاظ شاخ گوزنی تهران رو دارن بدونن جهت خرید انواع حفاظ شاخ گوزنی بهتره از گروه تولیدی شما خریداری کنن.

    1. درود بر شما
      خوشحالیم که رضایت شما در خرید حفاظ شاخ گوزنی تهران از مجموعه ما حاصل شده است. ما در تلاش هستیم تا با افزایش کیفیت حفاظ شاخ گوزی و سایر محصولات قیمت تمام شده آن را کاهش داده و در نهایت کفه ترازو به نفع مشتری سنگین شود.

  8. خواستم بابت مطلب مفیدی که درمورد حفاظ شاخ گوزنی توی سایت قرار دادین ازتون تشکر کنم.
    در خصوص دستگاه هایی که با اون حفاظ شاخ گوزنی تولید میشه توضیح بدین. اینکه ما بخوایم حفاظ شاخ گوزنی تولید کنیم چه نوع تجهیزاتی لازم هست؟

    1. تولید حفاظ شاخ گوزنی نیازمند داشتن تجهیزات زیادی هست که در حال حاضر در گروه تولیدی حفاظ شاخ گوزنی جهت تولید این محصول تجهیزات به روز استفاده میشه. تجهیزات مختلف جهت رنگ و جوشکاری حفاظ شاخگوزنی وجود داره که تلاش میکنیم در مقاله ای این موضوع رو کاملا شرح دهیم.

  9. قبل از اینکه با شرکت شما آشنا بشم از یه شرکت دیگه حفاظ شاخ گوزنی خریدم. کیفیت بد بسیار بدی داشت. جوشکاری خیلی ضعیف بود . رنگش به مرور زمان دچار زنگ زدی شد و پایه هاش لق شد که با عبور هر حیوان مثل گربه لق میخورد.
    به همین دلیل تصمیم گرفتم حفاظ شاخ گوزنی رو دربیارم و به جاش حفاظ شاخگوزنی از شرکت شما بخرم. و الان خیلی راضی هستم. خواستم بابت جنس با کیفیت و خوبی که تولید میکنید تشکر کنم.

    1. خوشحالیم که محصول حفاظ شاخ گوزنی ما رضایت شما رو جلب کرده. ما تلاش میکنیم تا با تولید محصول با کیفیت رضایت مشتری رو در اولویت کاری خودمون قرار بدیم.

    1. اگر در شهرستان زندگی میکنید و قصد اخذ نمایندگی حفاظ شاخ گوزنی دارید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرد.

  10. به نظر شما بهترین حفاظ برای دیوار ویلا حفاظ شاخ گوزنی هست یا حفاظ های دیگه ؟
    قیمت حفاظ شاخ گوزنی به چه عواملی بستگی داره ؟
    جنس آهی که برای حفاظ شاخ گوزنی استفاده میشه چی هست ؟

    1. حفاظ های شاخ گوزنی که برای دیوار ویلا استفاده میشه بسته به محیط پیرامونی ویلا و محل مورد استفاده متفاوت هست. قیمت حفاظ شاخ گوزنی با توجه به تراکم و ارتفاع اون مشخص میشه. اگه قصد خرید حفاظ شاخوزنی دارید با کارشناسان فروش گروه تولیدی حفاظ اکبری تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

    1. حفاظ شاخ گوزنی به صورتی متری و تراکمی حساب میشه. قبل از خرید حفاظ شاخ گوزنی می بایست بسته به اراتفاع دیوار و شرایط محیطی نوع حفاظ شاخ گوزنی و تراکم اون رو مشخص میکنیمو قیمت حفاظ شاخگوزنی بسته به تراکم و ارتفاع اون مشخص میشه.

  11. بین انواع مدل های حفاظ شاخ گوزنی بهترین مدل حفاظ شاخ گوزنی کدومه ؟
    لطفا به مقاله در مورد بهترین مدل حفاظ شاخ گوزنی توی سایت بذارید. و اینکه مدل های مختلف شاخ گوزنی رو معرفی کنید. مثلا بگیرد برای دیوار حیاط نازل مسکونی چه نوع حفاظ شاخ گوزنی مناسبه. یا اینکه بهترین مدل حفاظ شاخ گوزنی برای ویلا چیه ؟ برای باغ با دیوار گلی میشه حفاظ شاخ گوزنی نصب کرد یا نه؟
    برای نصب شاخ گوزنی باید چکار کنیم؟

    1. بهترین و بدترین نوع حفاظ شاخ گوزنی وجود نداره – بستگی به جایی که قراره استفاده کنید حفاظ شاخ گوزنی مناسب با رو با اون دیوار انتخاب میکنیم.
      برای نصب حفاظ شاخ گوزنی در صورتی که محصول خودتون رو از گروه تولیدی حفاظ اکبری خریداری کرده باشید نصبش توسط نصابان خبره این گروه تولیدی انام میشه.

  12. من اگه بخوام حفاظ شاخ گوزنی تولید کنم به نظر شما چه ابزاری نیاز دارم برای تولیدش؟
    من قصد رله اندازی کارگاه تولید حفاظ شاخ گوزنی در شهرستان رو دارم . میخام حفاظ شاخ گوزنی تولید کنم و به کشور عراق بفروشم.
    به دلیل اینکه مرز زندگی میکنم بازار حفاظ شاخ گوزنی برای فروش به اعراب خوبه . برا همین میخوام به شماره ******* اطلاع بدین. در صورن نیاز بک دوره آموزشی پیش شما بذارم .

  13. قیمت حفاظ شاخ گوزنی رو باید از کجا بگیریم؟
    من قصد خرید حفاظ شاخ گوزنی برای حیاط خونمون دارم. حفاظ شاخ گوزنی مدل نیزار بهترین نوع مدل حفاظ شاخ گوزنی هست که من انتخاب کردم که برای امنیت خونم استفاده کنم.
    من شرکت های مختلفی برای قیمت حفاظ شاخ گوزنی بررسی کردم. وقتی به پشتیبانی سایت شما زنگ زدم قیمت پایین تر از بقیه گفتن.

  14. سلام
    حفاظ شاخ گوزنی یکی از بهترین انواع حفاظ است که میتوان برای امنیت دیوار استفاده کرد. من قبل از اینکه حفاظ شاخ گوزنی نصب کنم باغم همیشه مورد حمله حیوانات منطقه قرار میگرفت.از وقتی حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار نصب کردم امنیت باغم چندین برابر بیشتر شده .
    شاخ گوزنی باعث امنیت بیشتر میشه.

  15. عرض سلام و ادب خدمت همه فعالان صنعت حفاظ امیدوارم که حالتون عالی باشه.
    من یه باغی سمت شهریار دارم برای ایمن کردن باغ از شر دزدان دنبال حفاظ مناسب میگردم . تو گوگل سرچ کردم سایت های زیادی اومد . همه رو بررسی کردم. دیدیم شما از همه پاسخگو تر هستین و یا حوصله به سوال همه پاسخ میدین.مطالب سایت شما رو خوندم که مفید بودن و از این بابت از شما تشکر میکنم. تصمیم گرفتم از گروه شما خرید کنم.ولی قبل از خرید چند تا سوال داشتم که ممنون میشم به اونا جواب بدین.
    سوال اول اینه که چه نوع حفاظی برای دیوار حیاط من مناسبه؟ و اینکه تراکم و ارتفاعش چقدر باشه؟
    و سوال دوم با چه شماره ای جهت خرید تماس بگیرم.
    منتظر پاشختون هستم.

    1. سلام جناب زارع گرامی خیلی خوشحالم که شما دوست فرهیخته قبل از خرید هر نوع حفاظ دقیق همه موارد رو بررسی میکنید . از اینکه در مورد سایت ما نظر مثبت دارین و تاییده شما رو گرفته بسیار خوشحالیم .
      در مورد اینکه پرسیدین که چه نوع حفاظی مناسب شما هست باید عرض کنم که بیشترین حفاظی که روی دیوار باغ و ویلا قابل استفاده و نصب هست حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع 100 تا 120 سانت و تراکم 25 هست. البته حفاظ های شاخ گوزنی ارتفاع و تراکم ها مختلفی دارن که شما بر اساس مواردی که گفتین ما این نوع حفاظ رو به شما پیشنهاد میدیم.
      در مورد خرید آنلایم حفاظ شاخ گوزنی یا خرید حضوری میتونید به آدرس ما مراجعه کنید با با شماه 09126040744 تماس بگیرین کارشناسان ما به طور رایگان شما رو راهنمایی میکنن و مشاوره میدن.
      اگر سوالی داشتین همین شماره واتس اپ فعال داره میتونید سوالتون هر تایمی در روز واتس اپ بپرسید پاسخ میدیم.

  16. سلام خسته نباشید یک سوالی برام پیش اومده بین حفاظ آهنی شاخ گوزنی چه فرقی وجود داره کدوم یک ایمنی بیشتری داره؟
    به نظر شما چه تراکم و ارتفاعی برای حفاظ شاخ گوزنی مناسبه که روی دیوار نصب کنیم ؟
    با توجه به اینکه هیات مدیره مجتمع ما برای نصب حفاظ شاخ گوزنی یا سایر حفاظ ها هنوز به اجماع نرسیدن که کدوم یکی بهتره و باید روی دیوار حیاط نصب بشه . خواستم از شما مشورت بگیرم. با توجه به اینکه شما هم تجربه مشتری های دیگه رو دارین و هم بین بقیه سایت ها دیدم که شما پاسخگوی مناسب تری به مشتری دارین در این مورد خواستم به ما مشورت بدین .
    لطفا راهنمایی کنید که چه نوع حفاظی مناسب دیورا حیاط ما هست و اینکه اگر چطوری اونو نصب کنیم؟

    1. سلام جناب مهدوی
      حفاظ هایی که در گروه تولیدی حفاظ اکبری تولید میشوند در تراکم های مختلف هستن.با توجه به شرابیطی که گفتین بهترین انتخاب برای شما حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع 120 و ترکم 25 است که یکی از پرفروش ترین نوع حفاظ است و طرفداران زیادی داره. این نوع حفاظ شاخ گوزنی هم برای مناطق مسکونی و هم ویلا و باغ ها قابل استفاده است . رنگ مورد استفاده در این نوع حفاظ شاخ گوزنی که گفتم از نوه کوره الکترو استاتیک است که هم دوام زیادی داره و هم رنگش قابل تغییر است. برای نصب حفاظ شاخ گوزنی بعد از مشاوره و خرید کارشناسان ما به محل شما مراجعه میکنن و او رو براتون نصب میکنن . کافیه ادرستون رو به شماره 09126040744 پیامک کنین با تماس بگیرین تا در کمترین زمان ممکن به محل شما مراجعه کنیم و بعد از بررسی محل بهترین نوع حفاظ رو براتون نصب کنیم.

  17. سلام خسته نباشید امیدوارم حالتون خوب باشه من دره قائدی هستم براتون پیغام میذارم . محلی که ما زندگی میکنیم به خاطر شرایطش معمولا چند وقت یکبار دزد میاد. از وقتی با شما مشور کردم که چه حفاظی بخرم وضعیت خیلی خوب شده – من اول بین
    قبل از خرید بین خفاظ سرنیزه ،حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی دو دل بودم. با شما که تماس گرفتم بر اساس بودجه ای که بنده داشتم بهم پیشهاد کردین حفاظ شاخ گوزنی نصب کنم- من حفاظ شاخ گوزنی رو از شما خریدم و بچه های خودتون هم نصب کردن برام . از اینجا خواستم ازتون تشکر کنم که از زمانی حفاظ شاخ گوزنی نصب کردم دیگه خیالم راحته و هیچ دزدی سمت خونه من نیومده.

    1. سلام جناب دره قادئی
      بسیار خوشحالم که شما از حفاظ شاخ گوزنی که از ما تهیه کردین راضی بودین. ما در گروه تولیدی حفاظ اکبری تمام تلاشمون اینه بر اساس بودجه ای که مشتری در اختیار داره بهش مشاوره بدیم که چه نوع حفاظی براش بهتره که شما حفاظ شاخ گوزنی رو انتخاب کردین. امیدوارم که با نصب حفاظ شاخ گوزنی دیگه هیچ دزدی سمت شما نیاد. در صورت هر گونه مشکل داشتین میتویند با شماره 09126040744 تماس بگیرید.

  18. سلام به همگی
    من برام سواله که چرا همه دارن از حفاظ شاخ گوزنی طرفداری میکنن؟
    این همه حفاظ خوب ، به نظرم اگه از سیم خاردار استفاده بشه برا باغ بهتر از حفاظ شاخ گوزنیه- هزینش کمتره و سریع تر نصب میشه/.

    1. سلام بر شما دوست گرانقدر
      خدمت شما عرض کنم که سیم خاردار در مکان هایی میشه استفاده کرد که خارج از محیط شهری باشه و زیبایی محیطی اهمیت نداشته باشه، ولی استفاده از حفاظ شاخ گوزنی به دلایل زیر میتونه بهتر از سیم خاردار باشه.
      1- حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار محکم میشه و قابل کندن نیست در صورتی که سیم خاردار باید روی پایه نصب بشه که امکان جابجایی اآن وجود داره.
      2- حفاظ شاخ گوزنی توسط انبر و تجهیزت دیگه قابل برش نیست در صورتی که سیم خاردار با یک انبر دست ساده میشه برش داد و ازش عبور کرد.
      3- دوام حفاظ شاخ گوزنی خیلی بیشتر از سیم خاردار است.
      4- از همه مهم تر زیبایی و تناسبی که حفاظ شاخ گوزنی میتونه به محیط شما بده اصلا با سیم خاردار قابل مقایسه نیست.

      در پایان توصی میکنم اگر قصد داری حفاظ شاخ گوزنی تهیه کنی حتما به موارد زیر توجه داشته باش.
      حتما حفاظ شاخ گوزنی رو از تولید کننده بخر نه دلال چون تولید کننده تعهد کیفیت داره ولی دلال خیر . ما تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی هستیم.
      قبل از خرید حتما برای نصب حفاظ شاخ گوزنی و نوع آن مشاوره بگیر. مشاوره ما رایگان هست و هر سوالی در مورد حفاظ شاخ گوزنی داشتی میتونی به صورت رایگان بپرسی و هر اطلاعاتی که لازم داری مثل قیمت ، کیفیت و سایر سوالات دیگه مطرح کنی ما پاسخگوس شما هستیم.

  19. از شما ممنونم که خیلی سریع و با حوصله پاسخ میدین.
    من فعلا به حفاظ شاخ گوزنی نیاز پیدا نکردم چون خونم آپارتمانی هست ولی زمانی که باغ بخرم و یا ویلا بگیرم حتما حفاظ شاخ گوزنی رو از شما میخرم.

    1. خواهش میکنم
      خوشحالم که رضایت شما مشتری عزیز حاصل شده.
      اگه قصد خرید هر کدوم از محصولات ما نظیر حفاظ شاخ گوزنی یا درب آکاردئونی داشتین میتونید تماس بگیرید و تخفیف ویژه بگیرید.

  20. با سلام
    اگه بخوایم حفاظ شاخ گوزنی در متراژ بالا بخریم تخفیف هم میدین؟

    1. درود بر شما خانم رضایی
      بله قطعا خرید متراژ بالا از حفاظ شاخ گوزنی تخفیف ویژه میدیم.
      اگه قصد دارین حفاظ شاخ گوزنی بخرین توصیه میکنم اول متراژ دیوار رو دقیق بگیرین و بعد مراجعه کنین برای خرید حفاظ شاخ گوزنی .
      یه هدیه هم برای دوستانی که حفاظ شاخ گوزنی در متراژ بالا بخرن داریم ، اونم اینه که نصب حفاظ شاخ گوزنی رو رایگان انجام میدیم براتون.

  21. ببخشید یه سوال داشتم
    من اگه بخوام برای باغ حفاظ شاخ گوزنی بخرم شما میتونید با قیمت پایین تر برام تولید کنید؟ چون میخوام یه حفاظ شاخ گوزنی محکم و با دوام تهیه کنم.

    1. درود بر شما امید عزیز
      تمام محصوات تولیدی بخصوص حفاظ شاخ گوزنی که ما تولید میکنیم دارای کیفیت بسیار بالایی هست. چرا که ما مواد اولیه حفاظ شاخ گوزنی رو مستقیم از کارخانه تهیه میکنیم به همین دلیل قیمت پایین و کیفیت بالایی دارن.

  22. ببخشید میخواستم بدونم حفاظ شاخ گوزنی در چه تراکمی تولید میکنید؟

    1. با سلام
      تمام حفاظ شاخ گوزنی تولید شده در گروه تولیدی حفاظ اکبری در تراکم و ارتفاع مختلف تولید میشه. هر نوع تراکمی که بخواید میتونیم تولید کنیم و میتونید جهت دریافت قیمت حفاظ شاخ گوزنی با شماره های درج شده در بالای سایت تماس بگیرید.

  23. اگه در مورد حفاظ شاخ گوزنی از من بپرسی میگم گروه تولیدی حفاظ اکبری جزو بهترین تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی در تهران هست. چون هم قیمت حفاظ شاخ گوزنی که میفروشن پایین هست و هم کیفیتش بالا هست. اخلاق و تعهد بالایی دارن.

    1. ممنون از شما محسن عزیز.
      ما تمام تلاشمون اینه که حفاظ شاخ گوزنی رو با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست مشتری برسونیم . از اینکه حفاظ شاخ گوزنی تولیدی ما تونسته شما رو راضی نگهداره بسیار خوشحالیم.

  24. به نظر من بهترین فروشنده حفاظ شاخ گوزنی و درب آکاردئونی تهران شما هستین.
    من هم درب آکاردئونی هم حفاظ شاخ گوزنی رو از شما خریدم .
    توصیه میکنم هر کس دنبال حفاظ شاخ گوزنی هست حتما به شما سری بزنه.
    حفاظ شاخ گوزنی که خریدم ازتون با بقیه مقایسه کردم بهترین حفاظ شاخ گوزنی بود بین مابقی تولید کننده ها

    1. ممنون از شما
      خوشحالیم که محصولاتی مثل حفاظ شاخ گوزنی و درب آکاردئونی ما تونسته نظر شما مشتری عزیز رو جلب کنه

  25. اگر درباره قیمت حفاظ شاخ گوزنی سوالی دارید میتونید در بخش کامنت ها بپرسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *