درب آکاردئونی در بومهن

مقدمه همانطوری که میدانید بومهن یکی از شهرهای مهم استان تهران به شمار میرود. در این نوشته میخواهیم درباره قیمت {{درب آکاردئونی}} در بومهن صحبت کنیم. همچنین در ادامه راهنمای خرید {{درب آکاردئونی}} و مبنای قیمت گذاری این محصول را به شما خواهیم گفت. قبل از این موضوع در یک مقدمه کوتاه میخواهیم شما را […]

در این مقاله با مطالب زیر آشنا میشوید:

مقدمه

همانطوری که میدانید بومهن یکی از شهرهای مهم استان تهران به شمار میرود. در این نوشته میخواهیم درباره قیمت {{درب آکاردئونی}} در بومهن صحبت کنیم. همچنین در ادامه راهنمای خرید {{درب آکاردئونی}} و مبنای قیمت گذاری این محصول را به شما خواهیم گفت.

قبل از این موضوع در یک مقدمه کوتاه میخواهیم شما را گروه تولیدی حفاظ اکبری آشنا کنیم. این گروه تولیدی یکی از تولیدکنندگان مطرح انواع حفاظ دیواری ، درب آکاردئونی ، حفاظ شاخ گوزرنی و … می باشد. محصولات این گروه تولیدی به تهران و سایز شهرستان ها ارسال میشود. در ادامه محصولات این گروه تولیید را در قالب جدول به شما نشان میدهیم.

ردیف نام محصول قیمت
1 حفاظ سرنیزه چهار پهلو به دلیل نوسانات قیمت تماس بگیرید
2 {{درب آکاردئونی}} مدل لیلیوم به دلیل نوسانات قیمت تماس بگیرید
3 {{درب آکاردئونی}} مدل آبشار به دلیل نوسانات قیمت تماس بگیرید
4 {{درب آکاردئونی}} مدل بوته ای به دلیل نوسانات قیمت تماس بگیرید
5 {{درب آکاردئونی}} تسمه 2 قیمت بر اساس متراژ ( تماس بگیرید09126040744)
6 {{درب آکاردئونی}} تسمه  2.5  قیمت بر اساس متراژ ( تماس بگیرید09126040744)
7 {{درب آکاردئونی}} تسمه 2.5 تمام گل (5گل) قیمت بر اساس متراژ ( تماس بگیرید09126040744)
8 {{درب آکاردئونی}} تسمه 2.5 دوبل ( پرچ مخفی) قیمت بر اساس متراژ ( تماس بگیرید09126040744)

همانطوری که در بالا مشاهده کردید انواع حفاظ شاخ گوزنی، انواع حفاظ سرنیزه ، حفاظ {{درب آکاردئونی}} در این گروه تولیدی ساخته و روانه بازار میشود.

مزایا و معایب استفاده از درب آکاردئونی

در هنگام خرید {{درب آکاردئونی}} بهتر است مزایا و معایب این محصول را بشناسید. {{درب آکاردئونی}} در بومهن یکی از محصولات پر استفاده برای افزایش ایمنی منازل مسکونی ، درب پارکینگ ، مجتمع های تجاری و اداری می باشد. در ادامه این مطلب میخواهیم شما را با مزایا و معایب این محصول آشنا کنیم/.

مقالات مرتبط : درب آکاردئونی در صادقیه را ارزان بخرید.

مزایای درب آکاردئونی:

  • ایمنی بالا:

{{درب آکاردئونی}} دارای مدلهای مختلفی است. اما در گروه تولیدی حفاظ اکبری درب آهنی تولید میشود. جنس این درب از فولاد بوده و تسمه های مختلف آن را به هم متصل میکند. از آنجایی که تراکم این درب بالا است لذا از امنیت بالایی برخوردار میباشد. {{درب آکاردئونی}} به دلیل ساختار محکم و قفل‌های قوی، امنیت بالایی در برابر سرقت دارد.

  • صرفه‌جویی در فضا:

کشویی بودن این محصول باعث شده است تا به راحتی بتوان در جاهایی که فشای کمی در اختیار است از آن استفاده کرد.  این درب‌ها در هنگام باز شدن به صورت تاشو جمع می‌شوند و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند.

  • سادگی در نصب و استفاده:

این محصول به راحتی قابل نصب است. این محصول  به دلیل ساختار زیای و تاشو که دار میتوان به راحتی نصب و استفاده شود. {{درب آکاردئونی}} به راحتی نصب می‌شود و استفاده از آن نیز بسیار آسان است.

  • دارای طرح و رنگ متنوع:

  {{درب آکاردئونی}} به دلیل نوع ساخت آن که از آهن ساخته میشود به راحتی رنگ پذیر است. قابلیت رنگ آمیزی باعث شده است تا آن را با هر نوع دیزانی ست کنیم.  این درب‌ها در گروه تولیدی اکبری در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند و می‌توانند با دکوراسیون مختلف هماهنگ شوند.

  • قیمت مناسب نسبت به کیفیت :

اشتباه نکنید {{درب آکاردئونی}} درب ضد سرقت نیست . برخی فروشندگان آن را به عنوان درب ضد سرقت آماردئونی به فروش می رسانند. ولی این محصول به راحتی روی درب ضد سرقت نصب میشود. ترکیب این محصول با درب های معمولی باعص میشود که ایمنی محل استفاده تا حد زیادی بالا رود. {{درب آکاردئونی}} در مقایسه با سایر درب‌های امنیتی مانند درب‌های ضد سرقت، قیمت مناسب‌تری دارد.

  • مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف:

یکی از مزایای درب آکاردئوین در بومهن این است که میتوان آن را در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد. نوع ساخت این محصول باعث شده است تا از شما کشور که داری شرایط رطوبتی بالایی است استفاده شود. تا مناطق خشک و کویری مرکز کشور. بنابراین طرفداران این محصول به دلیل سازگار بودن آن با هر نوع شرایط آب و هوایی استفاده زیاید از آن میکنند.  این درب‌ها در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مانند باران، برف و تابش خورشید مقاوم هستند.

  • قابلیت شستشو و پاک کردن :

اگر از {{درب آکاردئونی}} در محیطهای بیرونی استفاده میکنید آگاه باشید در صورت آلوده شدن این محصول به هر نوع آلودگی به راحتی شستشو شده و میتوان آلودگی را برطرف نمود. {{درب آکاردئونی}} به راحتی قابل شستشو است.

مقالات مرتبط : آیا مزایای درب آکاردئونی را میدانید؟

معایب درب آکاردئونی:

  • وزن زیاد:

{{درب آکاردئونی}} در بومهن  از آهن ساخته میشود. جنس این محصول باعث شده است در کنار طول عمر بالا دارای وزن سنگینتر نسبت به سایر رقبا باشد. {{درب آکاردئونی}} به دلیل ساختار فلزی، وزن زیادی دارد و ممکن است جابجایی آن دشوار باشد. توصیه میکنیم در هنگان جابجایی {{درب آکاردئونی}} موارد ایمنی را رعایت کنید.

  • ایجاد صدا در صورت نصب غیر استاندارد:

اگر دربآکاردئونی به درستی نصب نشود میتواند در میان مدتدر هنگام باز و بسته شدن جیر جیر کند. به همنی دلیل توصیه میشود نصب {{درب آکاردئونی}} را به نصاب با تجربه بسپارید. البته یکی دیگر از موارد که باعث میشود در هنگام باز وبسته شدن این محصول سروصدار ایجاد شود استفاده از مواد اولیه بی کیفیت در ساخت آن است. در این صورت {{درب آکاردئونی}} در هنگام باز و بسته شدن، ممکن است صدا ایجاد کند.

مقالات مرتبط : درب آکاردئونی در فیروزکوه را از کجا بخرید؟

قیمت درب آکاردئونی

همانطوری که در ابتدای مقاله گفته شد. این نوع محصول از جنس مختلف ساخته میشود. شرکت های مختلف از مواد اولیه متفاوت برای ساخت {{درب آکاردئونی}} استفاده میکنند. مثلا {{درب آکاردئونی}} چوبی ، PVC و آهنی ساخته میشود. در گروه تولیدی اکبری جنس این محصول از آهن است. تغییرات قیمت مواد اولیه میتوان در قیمت تمام شده این محصول تاثیر زیادی داشته باشد.

توصیه میکنیم اگر قصد دارید این محصول را تهیه کنید با بخش فروش گروه تولیید اکبری با شماره 09126040744 تماس گرفته شود. با یک تماس ساده میتوانید قیمت {{درب آکاردئونی}}  را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کنید. و در هزینه ها صرفه جویی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *