قیمت انواع درب آکاردئونی در تهرانسر

قیمت درب آکاردئونی در گروه تولیدی حفاظ اکبری قبل از صحبت در مورد قیمت درب آکاردئونی در تهرانسر لازم است تا شما بدانید چه حفاظ هایی در گروه تولیدی اکبری تولید میشود. لیست محصولات تولید شده در گروه تولیدی حفاظ اکبری شامل موراد زیر است :   ردیف نام محصول قیمت 1 حفاظ سرنیزه چهار […]

در این مقاله با مطالب زیر آشنا میشوید:

قیمت درب آکاردئونی در گروه تولیدی حفاظ اکبری

قبل از صحبت در مورد قیمت درب آکاردئونی در تهرانسر لازم است تا شما بدانید چه حفاظ هایی در گروه تولیدی اکبری تولید میشود.

لیست محصولات تولید شده در گروه تولیدی حفاظ اکبری شامل موراد زیر است :

 

ردیف نام محصول قیمت
1 حفاظ سرنیزه چهار پهلو به دلیل نوسانات قیمت تماس بگیرید
2 حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم به دلیل نوسانات قیمت تماس بگیرید
3 حفاظ شاخ گوزنی مدل آبشار به دلیل نوسانات قیمت تماس بگیرید
4 حفاظ شاخ گوزنی مدل بوته ای به دلیل نوسانات قیمت تماس بگیرید
5 درب آکاردئونی تسمه 2 قیمت بر اساس متراژ ( تماس بگیرید09126040744)
6 درب آکاردئونی تسمه  2.5  قیمت بر اساس متراژ ( تماس بگیرید09126040744)
7 درب آکاردئونی تسمه 2.5 تمام گل (5گل) قیمت بر اساس متراژ ( تماس بگیرید09126040744)
8 درب آکاردئونی تسمه 2.5 دوبل ( پرچ مخفی) قیمت بر اساس متراژ ( تماس بگیرید09126040744)

انواع مدل های درب آکاردئونی

حفاظ درب آکاردئونی تولید شده دارای مدلهای مختلفی است. این مدلها بر اساس نوع کاربری و نیاز کاربر تولید شده اند. در گذشته حفاظهای آکاردئونی به صورت ساده تولید میشدند که از بیرون قفل میشدند و به صورت کشویی بودند. اما امروزه با افزایش نیاز کاربران و تفاوت در کاربرد درب آکاردئونی و همچنین مبحث زیبایی شناسی و مدرن شدن متریال طراحی داخلی منزل، مدلهای تولید شده درب آکاردئونی نیز متفاوت شده اند.

در زیر انواع مدلهای درب آکاردئونی را به شما معرفی میکنیم:

  • درب آکاردئونی با طرح 3 گل و 2 خم.
  • درب آکاردئونی با 3 ردیف لوزی و 4 خم.
  • درب آکاردئونی با طرح پیچی.
  • درب آکاردئونی با طرح ایتالیایی.
  • درب آکاردئونی 4 لوزی.
  • درب آکاردئونی 3 گل با 4 لایه پرچ مخفی دوبل.
  • درب آکاردئونی 5 گل یا تمام گل با 4 لایه پرچ مخفی.
  • درب آکاردئونی 3 گل پرچ مخفی 4 لایه طرح دار سلطنتی.
  • درب آکاردئونی تمام گل پرچ مخفی 4 لایه طرح دار سلطنتی.

خرید درب آکاردئونی در تهرانسر

 خرید حضوری درب آکاردئونی

اگر در تهرانسر زندگی میکنید و به دنبال خرید درب آکاردئونی در تهرانسر هستید ما به شما پیشنهاد میکنیم تا ادامه مقاله را مطالعه کنید. امروزه قبل از خرید هر محصول با یک جستجوی کوچک در گوگل به راحتی میتوان شرکت ها و تولید کنندگان زیادی را پیدا کرده که محصول مورد نظرشما را تولید میکنند.

درب آکاردئونی نیز از این قاعده مستثنی نیست. و شما میتوانید با یک جستجو ساده لیست بلند بالایی از تولید کنندگان این محصول را پیدا کنید.

گروه تولیدی حفاظ اکبری یکی از این تولیدکنندگان است که شما در زمان جستجو به نام آن برخواهید خورد. این شرکت در شادآباد دارای دفتر بوده و نمایندگی های مختلفی در شهرستان های مختلف دارد. شما میتوانید محصولات این گروه تولیدی به صورت قیمت گرفته و به راحتی مقایسه کنید.

جهت خرید حضوری انواع درب آکاردئونی نیز میتوانید به صورت حضوری به آدرس دفتر مرکزی شرکت واقع در بلوار بهار شاداباد مراجعه نموده و نوع محصول خودتان را انتخاب و خرید کنید.

 

اجزای درب آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی نیز مانند سایر محصولات دارای روند ساخت مخصوص به خود است. اگر مراحل ساخت درب آکاردئونی برای شما جذاب است. ادامه این نوشته ما را همراهی کنید.

قبل از توضیح درباره مراحل ساخت این محصول لازم است تا ابتدا با اجزای مختلف این محصول آشنا شوید. در زیر انواع اجزای این محصول را به شما معرفی میکنیم/.

اجزای یک درب آکاردئونی شامل موارد زیر است:

  • تسمه‌ها:

بخش اصلی درب آکاردئونی در تهرانسر انتخاب تسمه مناسب از نظر  قطر و طول است. تسمه ها مهمترین فاکتور افزایش ایمنی حفاظ آکاردئونی میباشند. هرچه ضخامت تسمه انتخابی بیشتر باشد، طول عمر و کیفیت محصول تولیدی بالتبع بیشتر است.

افزایش ضخامت و طول تسمه انتخابی در وزن نهایی درب تولید شده تاثیر مستقیم گذاشته و در نهایت باعث افزایش قیمت آن میشود.

 

  • پروفیل:

بخش اصلی که درب آکاردئونی روی آن ساخته میشود پروفیل آن است. بنابر این این بخش از درب آکاردئونی باید دارای استحکام بالایی باشد.

  • پرچ‌ها:

از پرج ها برای اتصال تسمه استفاده میشود. بخش های مختلف درب آکاردئونی در تهرانسر توسط پرچبه هم متصل میشوند. انتخاب نوع پرچ در استحکام درب آکاردئونی تاثیر زیادی دارد. جنس این پرچ ها معمولا از فولاد است. چرا که فولاد هم دارای طول عمر بالایی است. و هم به راحتی شکسته نمیشود. در نتیجه درب آکاردئونی تولید شده دارای استحکام بالاتری است.

 

  • قفل:

از آنجایی که مخفی بودن قفل درب ها میتواند سطح ایمنی و امنیت آن را افزایش دهد. لذا انواع درب آکاردئونی قفل مخفی در گروه تولیدی حفاظ اکبری تولید میشود. البته مدلهای مختلف درب آکاردئونی دارای نوع قفل مختلف است. بسته به انتخاب و سلیقه مشتری قابل ساخت است.

 

  • حلقه جای قفل:

هم بر روی درب آکاردئونی وجود دارد که می‌توانید از انواع قفل کتابی و مشابه آن برای بالا بردن امنیت استفاده کنید.

  • ریل:

نام دیگر درب آکاردئونی درب ریلی است. دلیل این نامگذاری هم استفاده از ریل برای حرکت تسمکه ها در داخل چهارچوب است. بنابر این انتخاب ریل باکیفیت در قیمت و کیفیت محصول تولید شده تاثیر زیادی دارد.

  • دستگیره:

دستگیره ها یکی دیگر از اجزای درب آکاردئونی به شمار میروند. حفاظ آکاردئونی دارای مدلهای مخلفی است. به همین دلیل دستگیره های مختلف در ساخت این نوع درب به کار گرفته میشود. اگر شما قصد دارید از مدلهای دستگیره فانتزی استفاده کنید. به شما پیشنهاد میکنم از حفاظ آکاردئونی سفارشی استفاده کنید. تا به دلخواه شما انتخاب و ساخته شود.

  • لولاها

سخن پایانی

در این نوشته دباره درب آکاردئونی در تهانسر با شما صحبت کردیم. در ابتدا محصولات تولید شده در گروه تولیدی حفاظ اکبری را به شما معرفی کردیم. سپس به انواع مدلهای حفاظ آکاردئونی اشاره کردیم. بعد از آن در ادامه مقاله اجزای درب آکاردئونی را به شما معریف کردیم. اگر قصد خرید درب آکاردئونی دارید با شماره 09126040744 تماس گرفته و قیمت محصولات ما را با سایر رقبا مقایسه کنید. ما به شما تضمین قیمت و کیفیت میدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *