درب آکاردئونی در هشتگرد

راهنمای خرید درب آکاردئونی در هشتگرد یکی از شهرستان های اطراف کرج که در فاصله 30 کیلومتری کرج قرار دارد هشتگرد است. در این نوشته قصد داریم تا در خصوص خرید {{درب آکاردئونی}} در هشتگرد و راهنمای آن با شما صحبت کنیم. این شهر یکی از شهرهای در حال پیشرفت است. با افزایش روند مهاجرت […]

در این مقاله با مطالب زیر آشنا میشوید:

راهنمای خرید درب آکاردئونی در هشتگرد

یکی از شهرستان های اطراف کرج که در فاصله 30 کیلومتری کرج قرار دارد هشتگرد است. در این نوشته قصد داریم تا در خصوص خرید {{درب آکاردئونی}} در هشتگرد و راهنمای آن با شما صحبت کنیم. این شهر یکی از شهرهای در حال پیشرفت است. با افزایش روند مهاجرت از شهرهای کوچک به سمت شهرهای بزرگ ، هشتگرد نیز میزبان جمعیت زیادی است.

با افزایش روند جمعیت در شهر هشتگرد ساخت و ساز در این منطقه افزایش چشم گیری داشته است. به همین دلیل استفاده از درب آکاردئونی درهشتگرد رو به افزایش است. با توجه به کاربردهای مهم {{درب آکاردئونی}} میتوان گفت این محصول یکی از الزامات اولیه افزایش ایمنی منازل مسکونی و اداری به شمار میرود.

ایمنی خانه با درب آکاردئونی

یکی از متداولترین روشهای جلوگیری از سرقت منازل مسکونی و اداری استفاده از درب آکاردئونی میباشد. این نوع محصول به دلیل ویژگیهای خاصی که دارد تا حد زیادی از ورود افراد غیر مجاز به داخل منزل جلوگیریی میکند. این محصول در بازار به حفاظ آکاردئونی ، حفاظ درب آپارتمان ، حفاظ درب ضد سرقت نیز معروف است.

در گروه تولیدی حفاظ اکبری {{درب آکاردئونی}} با مدلها و طرحهای مختلف تولید می شود. و به همین دلیل است که قیمت {{درب آکاردئونی}} به اندازه و طرح آن بستگی دارد.در ادامه همین مقاله معیارهای قیمت گذاری {{درب آکاردئونی}} را شرح خواهیم داد. ضریب امنیت حفاظ آکاردئونی بین 90 تا 99 درصد است؛ یعنی اینکه سارقان نمی توانند آن را باز کنند و برای باز کردن {{درب آکاردئونی}} باید از سنگ فرز استفاده کنند که بسیار پرسروصداست! همین موضوع باعث شده است تا بیشتر سارقان سراغ مکانی که از {{درب آکاردئونی}} استفاده میکند نروند.

معیارهای قیمت گذاری درب آکاردئونی

{{درب آکاردئونی}} در هشتگرد جزو محصولاتی است که از آهن تشکیل شده است. بنابر این قیمت {{درب آکاردئونی}} به سه روش مشخص میشود.

الف: قیمت واحد

ب: متر مربع

ج: کیلویی

بر اساس روش اول قیمت هر {{درب آکاردئونی}}  بر اساس متریال استفاده شده محاسبه میشود. و یک قیمت واحد دارد. بر اساس روش دوم قیمت {{درب آکاردئونی}} بر مبنای متراژ آن محاسبه میشود. در این روش هرچقدر طول و ارتفاع {{درب آکاردئونی}} بزرگتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

بر اساس روش سوم که متداولترین روش قیمت گذاری {{درب آکاردئونی}} در هشتگرد است( همین روش برای قیمت گذاری درب آکاردئونی در تهران هم مشخص میشود). قیمت نهایی محصول بر اساس وزن آن محاسبه میشود. در این روش با توجه به نوع آهن به کار رفته در ساخت محصول قیمت نهایی آن نیز میتواند متفاوت باشد. این یکی از روشهای متداول قیمت گذاری {{درب آکاردئونی}} در هشتگرد است.

ویژگی های مهم درب آکاردئونی

از آنجایی که {{درب آکاردئونی}} در هشتگرد یکی از محصولات مهم برای افزایش امنیت خانه میباشد لذا ویژگی منحصر به فردی برخوردار است. در ادامه ویژگیهای مهم {{درب آکاردئونی}} را براش شما شرح میدهیم :

  • باعث برقراری امنیت بیشتر در ساختمان میشود.
  • ضریب امنیت بالا( {{درب آکاردئونی}} دارای ایمنی بالایی میباشد)
  • {{درب آکاردئونی}} دارای استحکام فوق العاده بالایی میباشد.
  • باعث زیباتر شدن شکل  بیرون ساختمان میشود.
  • باز و بسته شدن آسان و بدون سروصدا یکی از ویژگی های مهم {{درب آکاردئونی}} است.
  • قیمت مناسب {{درب آکاردئونی}} .
  • حمل و نصب آسان و سریع ( به دلیل سبک بودن و تاشو بودن {{درب آکاردئونی}} )
  • قابل اجرا روی دربهای تک جداره و دوجداره.

مدلهای مختلف درب آکاردئونی

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد {{درب آکاردئونی}} در کرج یکی از مهمترین و مطمعن ترین روش برای افزایش ایمنی منازل ساختمان میباشد.

در زیر انواع مدلهای {{درب آکاردئونی}} را برای شما شرح میدهیم:

  • حفاظ آکاردئون 3 گل ساده
  • حفاظ آکاردئون 3 گل خم
  • حفاظ آکاردئونی پیچی
  • حفاظ پرچ مخفی
  • حفاظ آکاردئون ایتالیایی
  • حفاظ سلطنتی

سخن پایانی

{{درب آکاردئونی}} در کرج یک محافظ امنیتی محسوب می شود که به دلیل ضد سرقت بودن امکان تامین امنیت ساختمان را فراهم خواهد کرد. در این مقاله تلاش کردیم تا در خصوص {{درب آکاردئونی}} در هشتگرد و روش های قیمت گذاری آن با شما صحبت کنیم. در ابتدای مقاله اشاره شد که {{درب آکاردئونی}} دارای چه ویژگی هایی  میباشد و چگونه امنیت خانه شما را فراهم میکند.

برای خرید {{درب آکاردئونی}} در هشتگرد شما میتوانید با شماره 09126040744 تماس بگیرید. برای استعلام قیمت انواع حفاظ به صورت شبانه روزی پاسخگوی تماس شما هستم.

در بخش از مقاله اشاره کردیم که هر یک از این مدل ها دارای وزن، تراکم و قیمت متفاوتی هستند. برای همین توصیه می شود که ابتدا در مورد ضریب امنیت و قیمت هر یک از طرح های حفاظ {{درب آکاردئونی}} با یک کارشناس مشورت کنید.

 

این مطلب میتواند مفید باشد:

راهنمای خرید درب آکاردئونی در اسلامشهر.

قیمت انواع حفاظ شاخ گوزنی در پیروزی .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *