درب آکاردئونی در اسلامشهر

اسلامشهر در کجا قرار دارد؟ قبل از شروع صحبت در خصوص خرید درب آکاردئونی در اسلامشهر لازم است ابتدا بدانیم این شهر در کجا قرار دارد. اسلامشهر یکی از شهرهای پرجمعیت استان تهران میباشد. اسلامشهر در دوران قاجار در واقع محل اردوی همایونی بوده است. و به اسم قاسم آباد شاهی یا قاسم آباد نیز […]

در این مقاله با مطالب زیر آشنا میشوید:

اسلامشهر در کجا قرار دارد؟

قبل از شروع صحبت در خصوص خرید درب آکاردئونی در اسلامشهر لازم است ابتدا بدانیم این شهر در کجا قرار دارد. اسلامشهر یکی از شهرهای پرجمعیت استان تهران میباشد. اسلامشهر در دوران قاجار در واقع محل اردوی همایونی بوده است. و به اسم قاسم آباد شاهی یا قاسم آباد نیز گفته میشد.

اسلامشهر دارای زمین کشاورزی حاصلخیز و مرغوبی نیز میباشند. که مستعد کشاورزی نیز میباشند. همچنین با توجه به وجود رودخانه هایی پر از آب و همچنین قنات زیاد ، نزدیک بودن آن به استان تهران باعث شده که این منطقه دارای اهمیت پدافندی و غذایی نیز باشد.

ساختن کارخانه قدیمی و مهمی در کنار جاده قدیم ساوه نیز باعث شده که مهاجران زیادی از شهرهای دیگه ای به این مکان نقل مکان کرده و باعث افزایش جمعیت شهری در این منطقه شود. اما بخاط این امر که اسلامشهر به یکی از بزرگیترین شهرهای اقتصادی در کشور تبدیل شده است، ساخت و ساز زیادی در این شهر به وجود آمده است.

اهمیت استفاده از درب آکاردئونی در اسلامشهر؟

نام درب آکاردئونی که از نام ساز آکاردئون گرفته شده است. به این صورت است که به صورت تاشو باز و بسته میشود. اغلب اوقات مردم در اسلامشهر معمولاً برای افزایش ایمنی و امنیت از درب ضدسرقت یا حفاظ آکاردئونی اسلامشهر استفاده میکنند. که {{درب آکاردئونی}} اسلامشهر بر روی درب ورودی انواع آپارتمان ها و یا منازل مسکونی و یا حتی کارخانه‌ها، ویلا ها، نیز مورد استفاده قرار میگیرد. و بر روی درب اصلی آن نصب میشوند. این نوع درب ها که معمولاً از آهن ساخته میشوند. استفاده از {{درب آکاردئونی}} در اسلامشهر باعث افزایش ایمنی منازل مسکونی و یا محل کار شما میشود.

افزایش حمعیت مناطق مختلف باعث کاهش ایمنی منازل و محل کار میشود. سارقان همیشه به دنبال راه و روشی برای ورود به خانه و محل کار شما هستند. با استفاده از {{درب آکاردئونی}} در اسلامشهر میتوانید تا حد زیادی ایمنی محل زندگی خودتان را افزایش دهید.

درب های آکاردئونی در اسلامشهر دارای چه اجزایی می باشند؟

قبل از خرید درب آکاردئونی بهتر است  انواع مدل {{درب آکاردئونی}} را بشناسید. {{درب آکاردئونی}} معمولاً دارای یک چهارچوب آهنی هستند که بر روی درب جوش داده میشوند یک نوع ریل آهنی که به صورت چرخدار است در قسمت بالایی قاب آهنی جهت بسته و باز شدن درب آکاردئون اسلامشهر ی معمولاً تعبیه میشود.

اینگونه {{درب آکاردئونی}} یا حفاظ های آکاردئونی اسلامشهر نمیتوان گفت که به تنهایی میتواند امنیت کافی را برای مجموعه شما فراهم کند. بلکه لازم میباشد که قفل مناسبی نیز داشته و یا برای آن طراحی کرد. معمولاً این گونه قفل {{درب آکاردئونی}} اسلامشهر به دو صورت آشکارا و یا مخفی بر روی در نصب میشوند.

قفل های توکار در درب های آکاردئونی در اسلامشهر بر روی خود درب نصب میشوند. اما قفل هایی که آشکارا هستند. میتوان افراد از انواع قفل های کتابی یا دیگر انواع قفل ها که در بازار موجود هستند. و میتوانند زبانه ها قاب ها را به هم دیگر متصل کنند و از آنها استفاده کنند.

انواع درب یا حفاظ آکاردئونی در اسلامشهر

از انواع متداول درب  آکاردئونی میتوان به درب دو لنگه و یا تک لنگه اشاره کرد: {{درب آکاردئونی}} یا حفاظ آکاردئونی که تک لنگه هستند. معمولاً تنها و از یک جهت بسته و باز میشوند. این نوع از {{درب آکاردئونی}} معمولاً برای اداره ها و یا آپارتمان‌های مسکونی بسیار استفاده میشوند و مناسب میباشند. اینگونه از دربهای آکاردئونی از نظر زیبایی با نوع درب آپارتمان هماهنگ بوده و می توانند بهترین نوع از حفاظ برای درب خانه اصلی شما باشند.

اینگونه از حفاظ های آکاردئونی اسلامشهر  معمولاً برای مکان با مساحت کمتر استفاده میشود. و هیچ گونه مشکلی را از نظر مزاحمت برای دیگران ا معمولاً ایجاد نمیکند. ایننگونه از حفاظ آکاردئونی معمولاً به دلیل دارا بودن سیستم لولای استاندار و سیستم سخت افزاری و قفل میتوانند. به راحتی و به خوبی از آپارتمان و مجموعه شما حفاظت لازم را داشته باشند. دربهای آکاردئونی دو لنگه که اینگونه از درب ها معمولاً از دو طرف بسته و باز میشوند. قفل اینگونه {{درب آکاردئونی}} در وسط درب ها قرار میگیرد.

معمولاً درب‌ آکاردئونی دو لنگه  در اسلامشهر معمولاً در محوطه ها و فضای باز به عنوان یک درب اصلی نصب میشوند. در نتیجه میتوان گفت در هنگام خرید {{درب آکاردئونی}} به این نکته توجه کرد که این نوع {{درب آکاردئونی}} برای کارگاه صنعتی و یا فضای بزرگتر و ساختمان تجاری از این گونه مدل {{درب آکاردئونی}} بهتر است. استفاده شود اینگونه از درب ها دارای ضریب امنیت بالایی میباشند.

از نظر طرح چه تعداد درب آکاردئونی در اسلامشهر وجود درد؟

از نظر تنوع در طراحی درب  آکاردئونی در اسلامشهر تنوع زیادی وجود دارد. مانند پروانه ای، سه گل، دوگل لوزی، کلاسیک، چهار گل اما میتوان گفت که طرح سه گل از مناسب ترین و یابهترین نوع از در ب آکاردئونی در اسلامشهر میباشد.
هنگامی که در {{درب آکاردئونی}} در اسلامشهر سه گل یا پنج گل گفته میشود منظور از گل چیست؟ منظور از گل در {{درب آکاردئونی}} تعداد مشبک که در طول یک {{درب آکاردئونی}} استفاده میشود. و معمولا از دوگل شروع میشوند و تا 5گل نیز می باشند. و همچنین به این دلیل که این گونه مشبک ها به شکل لوزی میباشند. به آنان {{درب آکاردئونی}} چهارلوزی و یا 3لوزی نیز گفته میشود همانطوری که قبلا گفته شد از انواع بهترین آن 3گل میباشد.

درب آکاردئونی سه گل:

ضریب امنیت این نوع از {{درب آکاردئونی}} اسلامشهر معمولاً میتوان گفت که بالای ۸۵ درصد تخمین داده شده است. در این گونه از درب ها همان طوری که گفتیم از قفلهای مخفی استفاده میشود. همچنین علاوه بر قفل مخفی تعداد حلقه قفل آویز نیز در قسمتهای متفاوت اینگونه درب از دیگر ویژگیهای {{درب آکاردئونی}} ۳ گل میباشد.

درب آکاردئونی پروانه‌ای:

این نوع از {{درب آکاردئونی}} قابل جمع شدن هستند و به راحتی نصب میشوند. اینگونه از درب ها برای بسته و باز شدن به صورت بسیار روان حرکت کرده و میزان خطا را به کمترین حد ممکن میرساند. پرچ بسیار مستحکم و قوی دارد. معمولاً نقاط مختلف این درب به خوبی جوش داده شده اند. و فضای کمی را به خود اختصاص میدهند اینگونه از درب‌ها کارآمد ترین گزینه برای حفاظت کردن از امنیت خانه شما میباشند.

دربهای آکاردئونی دو گل لوزی:

که یک گزینه مقرون به صرفه و یا اقتصادی برای کسانی هستند. که نمیخواهند برای اینگونه درب ها زیاد هزینه کند دستگیره زیبا در این نوع درب ها باعث زیباتر شدن این نوع از حفاظ شده است.

درب آکاردئونی چهار گل لوزی:

اینگونه از {{درب آکاردئونی}} چهار ردیف لوزی دارد. که به مساحت ۵۰ سانتی متر میباشد ضریب امنیت در اینگونه {{درب آکاردئونی}} نیز قابل قبول میباشد. رنگهای استفاده شده در {{درب آکاردئونی}} چهار گلدوزی میتوان گفت الکترواستاتیکی و یا کورهای که همین استفاده از این گونه از رنگ باعث میشود به راحتی فرسوده نشوند و یا زنگ نزنند.

این مقاله هم میتواند برای شما مفید باشد:

خرید حفاظ درب آکاردئونی در بومهن/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت دریافت قیمت محصولات همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۶۰۴۰۷۴۴